Gå til innhold

Ny Corrado-Gutt!!?

Ranger emnet


retard69

Anbefalte innlegg

Gjest sicarlse

hvis man øker ytelsen i motoren over en viss grense, så må man betale hestekreftavgift. en vr6 motor som står i den nå, er sannsynligvis en GOD del bøsere enn den originale motoren... altså en stor effektøkning. noe som igjen fører til at hvis du vil ha alt på det rene med forsikring og oppføring av riktig info i vognkort, må bilen registreres om. det koster penger.

 

info om dette finnes vel på http://www.toll.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 hk i G60 og 174hk, eller er vel kanskje 190hk i 2,9VR6.

Er det 174hk, så blir det 14hk å betale avgift på, men blir noen kr på volum, da volum er 1.1L større.

Ville tatt en titt på den i sølv.

Faktisk ikke sikkert at man får godkjent den VR6`n.

Det er opp til det enkelte Biltilsyn, og de liker som regel ikke ombygginger som de ikke vet om, og er klarert på forhånd.

Eller så kan du jo legge inn et bud på min Corrado.....

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 hk i G60 og 174hk, eller er vel kanskje 190hk i 2,9VR6.

Er det 174hk, så blir det 14hk å betale avgift på, men blir noen kr på volum, da volum er 1.1L større.

Ville tatt en titt på den i sølv.

Faktisk ikke sikkert at man får godkjent den VR6`n.

Det er opp til det enkelte Biltilsyn, og de liker som regel ikke ombygginger som de ikke vet om, og er klarert på forhånd.

Eller så kan du jo legge inn et bud på min Corrado.....

 

Hmm, så det lønner seg å kjøpe en som IKKE er ombygd da. Eller en som er godkjent ombygd.

Ja, din?:D

G60? G-Lader? Er ikke det bare pes da?:P

Pris/bilder?

 

Må uanz vente til jeg kan søke nytt lån da=)

88mod Mercedes 230E *Solgt*

83mod Golf GTI Rabbit *Solgt*

86mod Bmw 320i *Solgt*

85mod Golf GTI 8v *solgt*

94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så det lønner seg å kjøpe en som IKKE er ombygd da. Eller en som er godkjent ombygd.

Ja, din?:D

G60? G-Lader? Er ikke det bare pes da?:P

Pris/bilder?

 

Må uanz vente til jeg kan søke nytt lån da=)

 

 

Skal få kjøpe min =) Men da tar jeg med meg motor først. :fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er det som er så ille med g-lader?

Den trenger jo ikke overhaling så ofte, og om du ikke grisekjører med den når den er kald så er det jo ikke noe problem. Så ser egentlig ingen grunn til å se negativt på g60. Er kun de bitre idiotene som har klart å rast laderen pga grisekjøring og manglende vedlikehold som ikke har noe i buksa å slenger med leppa istedefor.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er det som er så ille med g-lader?

Den trenger jo ikke overhaling så ofte, og om du ikke grisekjører med den når den er kald så er det jo ikke noe problem. Så ser egentlig ingen grunn til å se negativt på g60. Er kun de bitre idiotene som har klart å rast laderen pga grisekjøring og manglende vedlikehold som ikke har noe i buksa å slenger med leppa istedefor.

 

støtter den!!

brumm brumm... ptchiii..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er det som er så ille med g-lader?

Den trenger jo ikke overhaling så ofte, og om du ikke grisekjører med den når den er kald så er det jo ikke noe problem. Så ser egentlig ingen grunn til å se negativt på g60. Er kun de bitre idiotene som har klart å rast laderen pga grisekjøring og manglende vedlikehold som ikke har noe i buksa å slenger med leppa istedefor.

 

HAHAHA!!:D

Godt svart!! Ja, jeg har ikke peil på g-laddere, har bare hørt så mye drit om dem! Men skjønner at alt er relativt...Har faktisk tenkt meg om. Å med tanke på at det er flest g60`er til salgs så blir d nok en FEEEET G60 på meg etterhvert!!;)

88mod Mercedes 230E *Solgt*

83mod Golf GTI Rabbit *Solgt*

86mod Bmw 320i *Solgt*

85mod Golf GTI 8v *solgt*

94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår