Gå til innhold

Street Legal Jarlsbergflyplass ved Tønsberg 28.juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skulle vert der men ting kom i veien.

 

synd det regnet den dagen.

 

Vil tro at det hadde vert større oppmøte hvis arrangøren hadde sendt en innvitasjon til de store bilklubbene i landet og innformert om treffet i forkant.

Da ville flere kommet og de ville tjent mere penger på kjørende og tittende.

 

Men det er bare min mening.

Samt at dette krasjet med contry festivalen, som jeg vet endel amcar folk prioriterte.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, ikke så mye og stille opp mot de muskelbilene som kjørte der, men her er bestetida mi:

9,31/128km/t

 

Synes ikke det hørtes så ille ut jeg da men. Litt mere hester så er du på åttetallet. Gratulerer med flotte tall.

 

I Lier så hadde den 90quattroen høyeste toppfart på 165km med ca.700gamp

 

Ja, så de skrev om deg i avisa. Var jo bilde og.

 

Hva var det de skrev da, ikke alle som får lest den avisa vettu;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det hørtes så ille ut jeg da men. Litt mere hester så er du på åttetallet. Gratulerer med flotte tall.

 

I Lier så hadde den 90quattroen høyeste toppfart på 165km med ca.700gamp

 

 

 

Hva var det de skrev da, ikke alle som får lest den avisa vettu;)

 

halla polo.. lenge siden jeg har hørt fra deg nå....:-)

 

fortsatt klar for gardemoen i sept da? ( og til alle dere andre her! hadde vært morsomt om folk turde og stille opp på 402m 1-2 september!)

litt kjipt når det kun er 1 bil uten v8`r som kjører...:idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største problemet til det generelle folket er vel at det ikke vil stille fordi de føler at de ikke passer inn å at det liksom går for sakte...

 

men tenke kanskje heller¨på at en får en tid på bilen... å får smake litt på leken...

 

Får en ett tidkort nå... så spirer det kanskje til mere aktivitet i garaget til vinteren...:titties:

 

"for til neste år så skal det gå SÅ mye bedre"

 

:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår