Jon Arne Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 skal se på en 1986 4dørs golf imorgen,hvor skal jeg lete etter rust? evt kjente feil=? håper på svar Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jeg vet i allefall att det kan ruste i fjørbeins tårna bak, kanskje fremme å. Å i reservehjulsbrønn. Golv, kanaler. Sikkert andre som vet bedre men, er der jeg har funnet rust på de jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Se i tanklokket! Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Kan vel egentlig ruste overalt. Rareste rusten jeg har vært borti er ved dørpinnen i døråpninga. Batterikassen er vanlig,bak skjermbreddere + resten av det som er nevnt. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 letteste er vel igrunn og kikke litt overalt.. ta evt med en skrutrekker der du synes det kan se ut som du kan trykke den gjennom:) men på einser så har alle jeg hatt vært dårlige i hjørnene bak og rett foran hjulbue.. og kikk også i innerskjermer foran Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 se under tepper for de aller fleste er ikke tørre for å si det sånn:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Takker for svar..Rareste jeg så på denne bilen var at dørstokkene var nesten bort:/ hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 rundt tanklokket, under pakkiningen på bakluka... fremme på panseret.. kan jo ruste overalt da, men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Bakluke (både innvendig og utvendig) , hjulbuer, rundt frontrute Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 gå igjennom galleriet mitt her: http://gallery.vw-gfx.com/index.php?list=30 så ser du hvor golfen vanligvis ruster.. dog er det ikke rust i kanaler og slik her da!. men dette er skjulte steder hvor rust kommer :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 gå igjennom galleriet mitt her: http://gallery.vw-gfx.com/index.php?list=30 så ser du hvor golfen vanligvis ruster.. dog er det ikke rust i kanaler og slik her da!. men dette er skjulte steder hvor rust kommer :) Hærli å se einisere totalribbet under oppussing :) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Det der er en 2'er golf det der. ingen einser Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 traversen har et sted som det ruster igjennom fra innersiden, sett forfra er det på høyre side ved fremre innfesting av bærearmen og gearkassefeste.kan se bra ut utvendig men er bare søppel innvendig.... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg