Gå til innhold

2,3 Q spørsmål

Ranger emnet

Audisb4

Anbefalte innlegg

Er samme chassie :) Egentlig heter det Typ89 men blir kallt B3.

-

Vet at det er anderledes lykter på 80 og 90, 90'en har ikke blinklys men har EN hel lykt i stedet for 2 delt. Også har de blinklysene sammens med tåkelysene i fangeren.

Er sikkert noen flere ting som forskjellig på utseende.

OT

Kult at du skal kjøpe deg 90Q B3, selge B4'a ?

Gått langt eller ?

/ Audi 90 2.3E Quattro \

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en trimkam fra welox motor frister,men får se om de 136 hestene holder=P blir sikkert ikke nok i lengden tenker jeg.men fra b4 90 hesteren så er jo det sinnsykt forskjell.men tror jeg kommer til og kjøpe rieger evo 1 settet.så ganske digg ut;)

Men hva syns dere? rieger Evo 1 settet eller evo 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bilder kommer;) men har tenkt på og bytte fronten til b4,men dette blir for mye arbeid tror eg,så kommer til og gå får evo 1 settet.Syns det så bra ut.må bare undersøke kor eg får dette billigst.men trenger nytt panser,b3.noen som vet hvor jeg kan få dette,nytt/brukt til en billig penge?hørte med en lakkerer idag(kompis av fattern) og han anbefalte Ast performance.og han fikk visst prosenter der også.Men Også czt.no har jo også evo 1 kittet.Noen som har erfaring med disse firmaene?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føleren sitter bak bremse"skjoldet" et sted.. :)

Bare å følge ledningen som går fra den lille boksen som er festet bak støtfangeren.. litt vanskelig å forklare men du finner den nok :)

Verdien husker jeg ikke i hodet men det kan en evt. forhandler fortelle deg :)

/ Audi 90 2.3E Quattro \

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider