Gå til innhold

Min Opel Ascona

Ranger emnet


708 Racing

Anbefalte innlegg

Litt småtteri er gjort.

-nye plugger

-nye pluggledninger

-ny coil

-ny coilledning

-ny stift

-ny fordeler

-ny kondensator

-ny bensinpumpe

-2 nye bensinfilter (et forran gasser, og et forran pumpe)

-ny bensintank (uorginal i plast)

-montert M3 speil

 

Har også montert og koblet lys!

Her er noen bilder fra i dag:

 

asconan011.jpg

 

asconan006.jpg

 

asconan005.jpg

 

asconan004.jpg

 

asconan002.jpg

 

asconan001.jpg

 

 

Noen som vil kjøpe?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg må være ærlig her å komme med noe kritikk.

 

1. de speila der passer jo ikke på bilen i det hele tatt, og da mener jeg utsende messig og passform, dette er jo ingen bmw.. du har to valg angående speil, beholde de orginale eller sett på engelmans speil.

 

2. når det kommer til de ekstra lysene så ser dette også forferdelig ut!.. hvis du på død og liv må ha ekstra lys så fester du to lykter innen for grillen, så dem er skjult!, det er jo ikke en traktor du har!!..

 

3. angående manglende støtfangere så monter disse på forguds skyld! dette er jo ikke noe bilkross vrak!

 

4. hvis du ikke liker krom lista rundt rutene så kan den lakkers svart. sprengpakkninga i rute gummien er der for en god grunn, hvis du fjerner den så er det stor sjanse for lekasje og over tid så blir dette et rust problem!!....

 

det var dagens utblåsning..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må være ærlig her å komme med noe kritikk.

 

1. de speila der passer jo ikke på bilen i det hele tatt, og da mener jeg utsende messig og passform, dette er jo ingen bmw.. du har to valg angående speil, beholde de orginale eller sett på engelmans speil.

 

2. når det kommer til de ekstra lysene så ser dette også forferdelig ut!.. hvis du på død og liv må ha ekstra lys så fester du to lykter innen for grillen, så dem er skjult!, det er jo ikke en traktor du har!!..

 

3. angående manglende støtfangere så monter disse på forguds skyld! dette er jo ikke noe bilkross vrak!

 

4. hvis du ikke liker krom lista rundt rutene så kan den lakkers svart. sprengpakkninga i rute gummien er der for en god grunn, hvis du fjerner den så er det stor sjanse for lekasje og over tid så blir dette et rust problem!!....

 

det var dagens utblåsning..hehe...

 

helt enig

 

speila er noe av det j.... jeg har sett på en ascona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
@708 Racing: ha på de svarte plast fangerene så blir blien tøffere ;)

 

@Kenge: gå her -> http://www.autodb.no/ og søk etter ascona, så får du se hva prisene ligger på....

Ha på crome fangere istedet.. MYYYE finere syntes jeg:)

Audi 90 quattro.

Selges:

Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser.

1/10 nitro rc bil. RTR.

Kenneth Johnsen 95 73 91 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår