708 Racing Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Litt småtteri er gjort. -nye plugger -nye pluggledninger -ny coil -ny coilledning -ny stift -ny fordeler -ny kondensator -ny bensinpumpe -2 nye bensinfilter (et forran gasser, og et forran pumpe) -ny bensintank (uorginal i plast) -montert M3 speil Har også montert og koblet lys! Her er noen bilder fra i dag: Noen som vil kjøpe?? :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Tulling. du har ødelagt den.. Av med lampene og knus speila.. uff.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunder-daniel Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 enig når det gjelder speila. er tøfft med ascona uten fangere men det er rart at ingen sveiser eller i det minste sparkler igjen høla etter støtfangerfestene, blir mye penere da Siter 1986 Opel Rekord 2.0S GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 jeg må være ærlig her å komme med noe kritikk. 1. de speila der passer jo ikke på bilen i det hele tatt, og da mener jeg utsende messig og passform, dette er jo ingen bmw.. du har to valg angående speil, beholde de orginale eller sett på engelmans speil. 2. når det kommer til de ekstra lysene så ser dette også forferdelig ut!.. hvis du på død og liv må ha ekstra lys så fester du to lykter innen for grillen, så dem er skjult!, det er jo ikke en traktor du har!!.. 3. angående manglende støtfangere så monter disse på forguds skyld! dette er jo ikke noe bilkross vrak! 4. hvis du ikke liker krom lista rundt rutene så kan den lakkers svart. sprengpakkninga i rute gummien er der for en god grunn, hvis du fjerner den så er det stor sjanse for lekasje og over tid så blir dette et rust problem!!.... det var dagens utblåsning..hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LUNNA.v Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 jeg må være ærlig her å komme med noe kritikk. 1. de speila der passer jo ikke på bilen i det hele tatt, og da mener jeg utsende messig og passform, dette er jo ingen bmw.. du har to valg angående speil, beholde de orginale eller sett på engelmans speil. 2. når det kommer til de ekstra lysene så ser dette også forferdelig ut!.. hvis du på død og liv må ha ekstra lys så fester du to lykter innen for grillen, så dem er skjult!, det er jo ikke en traktor du har!!.. 3. angående manglende støtfangere så monter disse på forguds skyld! dette er jo ikke noe bilkross vrak! 4. hvis du ikke liker krom lista rundt rutene så kan den lakkers svart. sprengpakkninga i rute gummien er der for en god grunn, hvis du fjerner den så er det stor sjanse for lekasje og over tid så blir dette et rust problem!!.... det var dagens utblåsning..hehe... helt enig speila er noe av det j.... jeg har sett på en ascona Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 hvor mye skal du ha for den? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Syns bilen din er rå jeg.. Liker ikke helt speilene og 1000metringene da men.. Viktigste er at man liker det selv... Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 hvor mye skal du ha for den? du får legge in et bud... ifølge de andre gutta her så er vel bilen verdiløs, så jeg får vel bare kjøre den på dynga sikkert... haha lol:P Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Gi meg et sett plastfangere da, så skal jeg alltids få montert di... Får montert flere lys og da;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Gi meg et sett plastfangere da, så skal jeg alltids få montert di... Får montert flere lys og da;) hehehe.. ja det tenker jeg du gjør din luring :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Tenkte jeg skulle montere m3 skjørt og rieger front på den nå... hva synes dere om det? ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 ja, gjør det:P Jeg stemmer for seidl front jeg;) ...men, hvis du sier en ca pris, så skal jeg se hvor dypt jeg kan grave i lommeboka;) er på leiting etter ny opel så.... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Tenkte jeg skulle montere m3 skjørt og rieger front på den nå... hva synes dere om det? ;) Jeg ville ikke gjort det;) Men tviler ikke ett sec på at du kan finne på å gjøre det.. M3-speil var "kult" på riktig bil, i 1995:) Men gjør hva du vil.. din bil. bare ikke kjør i nærheten av meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Jeg ville ikke gjort det;) Men tviler ikke ett sec på at du kan finne på å gjøre det.. M3-speil var "kult" på riktig bil, i 1995:) Men gjør hva du vil.. din bil. bare ikke kjør i nærheten av meg:) Det var en kødd da... :hammer Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 @708 Racing: ha på de svarte plast fangerene så blir blien tøffere ;) @Kenge: gå her -> http://www.autodb.no/ og søk etter ascona, så får du se hva prisene ligger på.... Ha på crome fangere istedet.. MYYYE finere syntes jeg:) Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg