zumman Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Würth mekker ikke en dritt selv, så det hadde vært interessant å finne ut hvem som faktisk produserer denne felgrensen... det hadde sannsynligvis vært mye å spare på innkjøpet da! Jeg vet at de har kjøpt store andeler av kjemikaliene sine fra CRC, men hvis denne felgrensen til Würth er så bra som dere vil ha det til tviler jeg på at denne er den samme som CRC produserer. Jeg har testet denne (har testet de fleste på markedet) og den er mye bedre enn de du får kjøpt på bensinstasjonene, men den er langt fra så bra som de beste jeg har testet... hva er best!? :D Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Jeg synes da denne som jeg har brukt fungerer utrolig bra + syrefri.. Det er bilde av den på forrige side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Lukter den godt? eller litt "egg"? Lukter ikke egg hvertfall, kunne tenkt meg å ta den i dusjen egentlig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 He he, da er det ikke noe "lisens" produkt fra P21s i allefall, den hadde du IKKE tatt med deg i dusjen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 3 bolter på den øverste felgen??Snakker vi gammel Renault her :) Det gjør vi ja, riktig som Laaars sier, Alpine A110, Gotti felger hvis jeg ikke har blitt helt tullete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Dette skal kjøpes og prøves i morgen den dag. Hvor mye koster en flaske? Har irritert meg lenge over at felgrens renner bort og samler seg i bunnen av felgen. Mener jeg ga rundt 100 lappen jeg.. uten å være helt sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 hva er best!? :D Godt spørsmål, og det finnes ikke fasitsvar på det. Mange av de vi testet var MEGET effektive, men de sved også veldig på fingrene, så jeg hadde ikke turt å bruke dem på egne felger... Måten vi testet på var at vi brukte felger som var "nedstøva" i bremsestøv, de ble rengjort med en enkel avfetting + svamp, og så lot vi de tørke før vi sprayet på forskjellige felgrensere. Overraskende mange av produktene ga ikke synlig resultat. (Les: heller de avfetting på fine flasker og kaller det felgrens?) Jeg bruker fremdeles Hot Rims. Den er av de mest effektive, samtidig som jeg er trygg på at den ikke ødelegger felgene. Men den er dyr, derfor var jeg nyskjerrig på denne Würth-rensen. Selv om det sannsynligvis snør i helvete før jeg eventuelt handler en dritt fra noen i Würth. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Veldig fornøyd med Wurth. Betalte 160kr for 1 liter. Litt tyngre å jobbe med, men bedre resultat enn hot rims. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Veldig fornøyd med Wurth. Betalte 160kr for 1 liter.Litt tyngre å jobbe med, men bedre resultat enn hot rims. På rent bremsestøv, eller på olje, fett, asfalt el.l også? Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 På rent bremsestøv, eller på olje, fett, asfalt el.l også? Var vel stort sett bremsestøv. Vasker felgene veldig ofte fordi felgkanten blir full av bremsestøv etter hver eneste kjøretur. Tok også noen mindre småflekker som jeg ikke har fått bort med felgsyre tidligere. Fikk en annen lur ide igår. Hva med å kline på litt meguiars nxt wax? :idea: Nå kan jeg tørke av bremsestøvet med fingeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Eneste problemet med voks på felger er at det fort kan bli varmt og da blir voksen borte, men holder jo første gangen:) Men man får vel tak i voks til felger, de tåler vel varme bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Eneste problemet med voks på felger er at det fort kan bli varmt og da blir voksen borte, men holder jo første gangen:) Men man får vel tak i voks til felger, de tåler vel varme bedre.. NXT All Metal Polysh ftw Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 NXT All Metal Polysh ftw Fælt til snikreklame da;-) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Det finnes helt sikkert andre produkter som funker... har testet mange bra metallpolish'er, men ingen som hadde noe særlig beskyttelise i seg. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Eneste problemet med voks på felger er at det fort kan bli varmt og da blir voksen borte, men holder jo første gangen:) Men man får vel tak i voks til felger, de tåler vel varme bedre.. Voksen bør da tåle litt varme. Voksen henger jo fortsatt på panseret etter en varm solskinnsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg