Gå til innhold

Skaffet meg Opel:)

Ranger emnet


cryshTIC

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ja, nå har jeg gått til anskaffelse av en 2000 mod, Opel Vectra B, 1.8i 16V. Har ikke brydd meg nevneverdig om motorstørrelse, men går heller for pen styling og anlegg til show og db-drag:)

 

Det er gjort følgende:

Full irmscher styling

17" OZ felger sommer

Gule Koni Senkesett

K&N filter

Bakrutesenker

Øyelokk

Irmscher Dørlåsknapper

Veluer matter i dørken

Effektanlegg fra katalysator

Xenon kit

 

Front2.jpg

 

Sideunderfiskegjeld.jpg

 

Frontunderfiskegjeld.jpg

 

 

Christoffer

Heeej :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du Ford-merke i grillen? Det er litt harry da, i hvert fall på en Opel.

 

Vær obs på oljeforbruk på denne motoren. Naboen kjører med en oljekanne i bilen hele tida, så hun kan etterfylle når oljelampa begynner å lyse.

Er vel ett irmcher merke det du kaller ford merke ;)

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lenge siden jeg har vært på nå, beklager det! "Ford merket" er irmscher logo ja:) Har ikke bestemt meg enda om jeg skal ha det på eller ta det av, tiden får vise.. Å til deg som spurte om det er en fuglekasse eller en postkasse, så vet jeg ikke.. Gamle eier har tatt akkurat det bilde:P

 

Har send mail til diverse butikker om pris på et høvelig fett anlegg, så jeg venter i spenning på pris osv;P Alt koster!

Har også vurdert og kjøpe catkiller (heldekkende da) og plassere den 3 cm under fanger. Fikser 4 "stolper" i plast eller glassfiber som sørger for dette mellomrommet.

Samtidig vil jeg ha cupwings, men jeg er veeldig usikker, da jeg tror at litt av "clean looken" forsvinner. Hva tror dere om det?

 

Mvh

Christoffer

Heeej :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår