Gå til innhold

ø.k Fiat UNO i.e turbo styling.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei

 

jeg har lyst til å piffe opp UNOen min og ønsker derfor å komme i kontakt med personer som har styling til denne type bil...

vist du er denne type person er det bare å ta kontakt...

 

send en PM vist du ønsker å selge...

hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en kamerat som har en Fiat Uno Turbo stående, med breddinger,skjørtekanter, lancia bakluke og andre fangere

Det er VELDIG mye rust på den så er ikke sikker på hva de skal gjøre med den.. men hvis de vil selge stylinga eller noe i den duren så kan jeg høre..

 

Interesse??

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Har en kamerat som har en Fiat Uno Turbo stående, med breddinger,skjørtekanter, lancia bakluke og andre fangere

Det er VELDIG mye rust på den så er ikke sikker på hva de skal gjøre med den.. men hvis de vil selge stylinga eller noe i den duren så kan jeg høre..

 

Interesse??

Har en kompis som nesten garantert kjøper hele bilen!! HAr nu nr til karen... litt mer info om bilen?? send en pm da..

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

Har en kompis som nesten garantert kjøper hele bilen!! HAr nu nr til karen... litt mer info om bilen?? send en pm da..

Du har PM ;)

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Har en kamerat som har en Fiat Uno Turbo stående, med breddinger,skjørtekanter, lancia bakluke og andre fangere

Det er VELDIG mye rust på den så er ikke sikker på hva de skal gjøre med den.. men hvis de vil selge stylinga eller noe i den duren så kan jeg høre..

 

Interesse??

 

jeg er veldig intressert i å kjøpe all stylingen som du selger...

send en mail vist du ønsker å selge...

hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde selv en Fiat Uno med ettermontert turbo ie motor... Gikk noe inni... Måtte dessverre vrake den for ca 4 uker siden pga rust... Rust i kanaler, i golv, i skjermene rundt støtdempere osv... Teknisk var den strøken... :(

 

By the way... Her er noen bilder av det forige gliset mitt... Er litt strippet på bilde da, hadde akkurat begynt å plukke før jeg skulle vrake... Jeg lagde og tilpasset det meste selv... Hadde en leppe og en spoiler, som ikke er med på dette bildet pga det var da plukket av. Spoileren var F&F look, montert på taket... Cool, man. den skal jeg love deg vekket oppsikt.

post-3064-13804852347303_thumb.jpg

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du intressert i å selge noe av stylingen som var på bilen???

 

 

Originally posted by Italiano power

Jeg hadde selv en Fiat Uno med ettermontert turbo ie motor... Gikk noe inni... Måtte dessverre vrake den for ca 4 uker siden pga rust... Rust i kanaler, i golv, i skjermene rundt støtdempere osv... Teknisk var den strøken... :(

 

By the way... Her er noen bilder av det forige gliset mitt... Er litt strippet på bilde da, hadde akkurat begynt å plukke før jeg skulle vrake... Jeg lagde og tilpasset det meste selv... Hadde en leppe og en spoiler, som ikke er med på dette bildet pga det var da plukket av. Spoileren var F&F look, montert på taket... Cool, man. den skal jeg love deg vekket oppsikt.

hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne, men jeg har dessverre solgt det meste alt. Lissene skal jeg bruke på den nye pga samme boltesirkel og dim. Racing gitteret, har jeg klippet til og brukt bak grillen på min nye. Spoileren er gone, leppen er gone osv... Sorry...

 

Et tips er likevell å være litt kreativ, slik som jeg var med min. Dra til høggeren, finner du en bil med noe form for styling, så er det alltid mulig å tilpasse på en eller annen måte... Slik gjorde jeg det med min...

 

F.eks slik som på den nye min, har frontleppe/spoiler fra Galant, cosworth inntak, Mitsubisi Lancer Evo Scoop, har ikke monter det enda, men...

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår