Gjest Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Trend micro! Knall bra program :) Tips fra pc-nerd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hvor kan man laste ned eset nod32? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 jeg har postbanken nettbank, og får Norman gratis via dem. Mange andre som har samme tilbud, så kan lønne seg å kontakte banken og høre. får 1 års lisens av gangen:) Onkel Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Norton her, pga av det følger med gratis fra telenor og fordi jeg ikke har hatt noe trøbbel med det.. Litt lengre oppstart av maskina kan jeg leve med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 bruker CA security center. antageligvis lastet ned, fikk d av en kompis.( varer evig og betaler ikke en krone.) d funker helt fjell. aldri hatt problem siden jeg fikk d. d scanner dataen ca 1 gang i mnd elns. og varsler med en gang visst d finner en feil og rydder opp;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillerovde Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Avast Antivirus. Funker som juling Siter '94 Fiat Coupe 2.0L 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Bruke mamma æ...så støgg at hu skræmme bort virusan hu! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 jeg har postbanken nettbank, og får Norman gratis via dem. Mange andre som har samme tilbud, så kan lønne seg å kontakte banken og høre. får 1 års lisens av gangen:) Onkel Samma her! :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Min liste: -Spybot: Search and Destroy -Avast -AVG -CCleaner (ikke ett virusprogram, men jævlig kjekt og ha:)) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillerovde Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Min liste:-Spybot: Search and Destroy -Avast -AVG -CCleaner (ikke ett virusprogram, men jævlig kjekt og ha:)) Hvorfor kjøre 2 antivirus program? Siter '94 Fiat Coupe 2.0L 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Avast her og. Pluss spybot og Ad-aware. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 AVG og Ad-aware Men kjøre windows partisjon og ekstern disk for backup/oppbevaring av ting eg vil ha. Skulle eg da få virus blir det format C: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 har northen antivirus og Comondo fierwall proo Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 har brukt northon, trend micro, avast og panda alt dette har ikke funket like bra som nod32 det programmet kan ikke sammenlinges med de andre. bruker lite av pc'en og den bare er i bakgrunnen og gjør det den skal uten at det popper opp og irrritere deg som andre virus programmer. sammtidig kjører jeg spybot search and destroy og bruker også disk keeper som passer på at alt av søppel på diskene blir fjernet og fragmenterer diskene slik at pc'en finner frem ting raskere en vanlig. 1. nod32 2. spybot search and destroy 3. diskeeper da er pc'en din beskytta og vel så det Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Jeg bruker en enkel prosess. :) Jeg partisjonerer disken i to partisjoner, C: og D:. C: gjør jeg normalt til noe mellom 10240 MB til 12288 MB, og setter resten av disken til partisjon D:, resten av plassen. Dermed lagrer jeg alt nødvendig på D:, installerer det jeg trenger inkludert Windows på C:, bruker litt plass på D: om nødvendig. Får jeg problemer formaterer jeg C: og legger inn ny installasjon av Windows. Det tar egentlig ikke så mye lenger tid enn et virussøk over gud-vet-hvor-mye-diskplass, og morsomt nok får du en fresh og fin Windows-installasjon. Det er rett og slett enklere, bedre, og jeg slipper å bry meg om plagsomme antivirusprogram som sletter ymse filer jeg ikke vil det skal slette. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg