Dalet Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Stemmer det at det er en modell som heter Toyota Avensis Verso, som er en romsligere utgave av Avensis'en? En ekstra stor, 7-seters stasjonsvogn?? Det er jo genialt! Hvorfor i huleste selges det andre biler? :-) Gleder meg til å bytte bil. Jeg er ganske sikker på at valget har falt på en Toyota (Avensis) Verso. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Den er vel ikke i salg i Norge lengre. Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 den has aldri blitt solgt fra importøren...MEN eldig mange som har funnet ut om denne fete familie tralla like rosmloi som previa faktis...mange t privat import du finner mange bløant drosjer sjekk finn eller tinde .no lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 den has aldri blitt solgt fra importøren...MEN eldig mange som har funnet ut om denne fete familie tralla like rosmloi som previa faktis...mange t privat import du finner mange bløant drosjer sjekk finn eller tinde .no lykke til! Hæhæhæ... Det slår meg at din venn Kjell Promille satt ved din side og assisterte da du skrev dette innlegget natt til i dag :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 3,2 i promille eller noe sånt? :rolleyes: Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KK-ma70 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Stemmer det at det er en modell som heter Toyota Avensis Verso, som er en romsligere utgave av Avensis'en? En ekstra stor, 7-seters stasjonsvogn?? Det er jo genialt! Hvorfor i huleste selges det andre biler? :-) Gleder meg til å bytte bil. Jeg er ganske sikker på at valget har falt på en Toyota (Avensis) Verso. Denne ble aldri tatt inn i Norge av Toyota Norge. Men det er en importør i trondheim som tar de inn. Adserø Bil på Leangen Siter 1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x. )Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avensis Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Automann grøtan sier han er den største importøren av disse. Noen som har erfaring med han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg