Atlinho Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Heisann. Jeg lurte på om panseret til Audi A6 er tilsvarende som panseret til Audi A4? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Nei det er det ikke! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Var det jeg i grunnen trudde og, men så var det en fyr som driver et lager med deler som er plukket fra vrak osv. og han snakket om at pansrene var like. Er det noe annet som er likt i front av A6 og A4 da? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Er nok ikke det gitt.... A4 er smalere og kortere foran og har en helt annen form... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ok:) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ringene er like :-) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ringene er like :-) Hehe, grillen min klarte faktisk å holde seg hel under kræsjen:P Utrolig nok:) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 NBS bør vel skaffe deg et billig panser evt andre deler du trenger.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Kommer nok til å kjøpe fra mekonomen hvis jeg ikke får tak i noe brukt. Fatter har gode kontakter der. Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Prøv skraphandelen. http://www.nbfbildeler.no er en landsdekkende database med som inneholder nesten alle delene de forskjellige skraphandelene har inne. Kanskje du finner noe bra der;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Jeg har sjekket ut endel sider med oversikt over huggerier i Norge, men vanskelig å finne noe. Er sikkert noe som kan brukes, men får kikke litt rundt. Takk for at du prøver å hjelpe hvertfall:) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg