Gå til innhold

Prosjekt: Mercedes ce230


Qutex

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått tid til å legge inn noe bilder igjen:)

Detta var da starten på kembo hølet

DSC00172.jpg

ender slik:

DSC00013.jpg

Slik blei det, har ikke helt fått tatt den siste oppdateringa på detta bilde her. Har tatt vekk den lille metal tingen som er i mellom di to store høla, så nå er det bare et gigantisk høl:P

 

Under bilen

DSC00012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DSC00213.jpg

Her må noe byttes:P

så jeg tokk meg tid til å ta ut demperane, å fant så klart mere rust;) i festet til karoseriet til demperen. Har ikke helt fått ta bilde der enda, skal se om jeg får gjort det i løpet av morra dagen.

 

DSC00031.jpg

Å da var demperen ute

 

Kommer til å bli kostnader på bilen vill jeg tru, for har stadig dukket opp noe, men det blir vell bra til slutt når jeg har fått pimpan helt;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem EVO-styling og 2,3-16V motor, den er ikke no bedre utgangspunkt enn motoren som sitter i bilen din orginalt. Den har litt mer effekt, og en økning i dreimomentet som tilsvarer en fis. Du kan dra ut endel effekt med orginalmotoren dersom du monterer rotorløs tenning og datasprut, som f.eks megasquirt. Vil tippe ca. 250 bakhjulshester, og rimelig bra dreimoment. Men pass på, orginalrådene tåler ikke med enn ca. 1,2bar ladetrykk, og da må tenningstimingen være perfekt.

 

Jeg har faktisk sett EVO2 styling på en coupé, og det ser mildt sagt helt jævlig ut etter min mening (liker ikke EVO2 på 190 heller), og et scoop på panseret er ikke nødvendig selv om du turbokonverterer, det kommer bare til å ruinere hele designet på den flotte Coupé'n din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

stått litt stille en stund nå:P jobba mye i det siste så har ikke fått gjort så mye:(. Skal mekke opp et annlegg i bilen nå så skal sveise opp ei ramme bak i bilen, skal faktisk gjøra det til helga=) så det kan jo bli spendene.

 

Skal ha et bra annlegg i bilen har jeg bestemt meg for=) 2 12" bassere å en hel hæv med andre høytalere;P kan skrive inn dimensjonen på dem når jeg får bestemt meg hva det blir til;) allt i allt blir det ca 10 høytalere i bilen=) som jeg håper jeg får til... forsterker har jeg tenkt på så ikke noe vits i å komentere det;P har lagrings plass til forsterkerene allt;)

 

Har nå fått sveisa igjen rusthøla=D så det trenger litt opp pussing rundt sveisinga. kan få prøvd å ordnet til noe bilder i helga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår