Gå til innhold

Legg ut bilde(er) av 2'er golfen din her !

Ranger emnet


joakim_ford

Anbefalte innlegg

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min nyeste

 

http://img227.imageshack.us/img227/9934/img40972gb8.jpg

 

Corradolyktene og grillen er til salgs. Felgene også (9x16, 5x100).

Ah, fra det verdensberømte 2er-treffet som er i Lensbygda hvert år dette bildet, ja!

 

Forøvrig hjemme hos en usedvanlig kjekk kar med en viss marsrot Golf GTi.

 

Hvor mange Golfer klarer du å finne på dette bildet?

IMG_4095.jpg

 

;)

 

Send meg gjerne en PM på VACN med pris på Corradofronten, Marius!

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn, så liker jeg veldig godt det bildet der Mads Kristian :)

Og for å svare; Jeg finner 4 Golfer på det bildet, alle er da Golf II ;)

 

 

Og for å ikke gå alt for off-topic; Her er ett bilde og to av Golfen min (en av de to jeg har igjen nå hvertfall)

 

DSC00667.jpg

 

DSC00668.jpg

 

DSC00608.jpg

 

Litt skitten på det siste bildet, men slik blir den etter 8 mil på Norske vinter-veier :rolleyes:

Feil felger er det også, ikke mine.

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Slik så den ut da jeg kjøpte den.

Forandringer:

 

4 lykters front med klarglass + grillspoiler + GTI list under bilen.

Hvite blinklys, røde baklys

Senking 60/40mm

Anlegg 1x12", 2x6,5", 2x5,25" + 2x3,5"

Lagt nye kabler for hovedlys + ekstralys med reléer.

Planer om klarglass blinklys og crystall clear baklykter.

 

17032008547.jpg

 

den blå er gamlebilen, nå delebil:

 

17032008548.jpg

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjøpte denna noen månder før jeg fikk lappen i 2003 og da så den sånn ut untatt felgene som jeg fikk billig av en jeg kjenner

normal_i113997698_37299_2.jpg

så fikk jeg hivd på den noen nye lykter og grill og da ble den sånn her :)

i175494258_45450_2.jpg

i175423255_52752_2.jpg

og rett føre jeg skulle i millitæret for året 2004 fikk jeg den lakkert i lilla kammelon av min bror som er lakerer så lakken ble jo litt billig for min del og siden jeg er sånn plast type så måtte jeg jo ha på den noe plastikk hehe og resultetet ble som følger

Golf2sensur.jpg

gokksensur.jpg

 

dette ble nå di eneste 2 bildene av bilen i strøken nylakka form da jeg kom hjem fra millitæret hadde fattern byttet om til senkesettet som var tatt av for eu kontroll og han hadde glemt og skrudd til den ene forhjulet så det endete med og dette av :( men jeg fikk stoppet akuratt i det det datt av så ble bare en liten bøy i skjermen så sånn endte det når pappa skulle være snill :) men men. så fikk jeg det for meg og lakke den om igjen i ny farge men meg og lillebror opnet styling butikk der vi bor så det ble lite tid til og pusse på min egen bil som bare sto og forfalt vi klaret ikke holde på butikken og droppa den før vi gikk konk men vi fikk jo mye lærdom som vi vil dra nytte av om vi prøver på ny butikk en eller annen gang så for tiden ser den gode gamle golfen min slik ut etter og ha stått stille siden 2005 29122006.jpg

 

men nå driver jeg endelig og pusser den opp igjen og bare jeg får kjøpt meg eller lånt ett digital kamera skal jeg lage en egen tråd om byggingen og restultatet...

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår