Mondeo Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Ser at det ikke står i noen forskrifter ang. retting av 1'er feil ved 2'er feil, men har hatt flere kontroller hvor jeg har måtte fikse de for å få bilene godkjente. Tåkelys faller under 4.10: Andre lys. Faren min fikk feil på det for ca 3uker siden. Da har du blitt lurt. Har kontollert tre biler bare i dag Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Fullt mulig. Jeg følger de krav jeg må for å få bilen godkjent. 1'er feil er jo stort sett bare småplukk som tar null tid å fikse uansett. Men tåkelys derimot, der vet jeg at du får feil. Er du kontrollant Mondeo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Da har de som setter 1`r feil på tåkebaklys noe å lære. Er selv kontrollør og har fått kurs i dette nettopp pga mye uvitenhet der ute. Dessuten er det bare å lese kjøretøyforskriftene om hvilken krav som settes til lys på 4hjuls motorvogner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archeron Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 greddyspeed: Får du 2'er feil så skal også 1'er feil fikses. VWgolf1: Alle lys som sitter montert på bilen skal fungere. Det fungerer, men det er noe tull med baklysene, virker som om det ene fungerer korrekt, mens andre siden fungerer mottsatt av bryter ... :S (tåkelysene altså) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Det er ikke noe krav om tåkebaklys nei,men om det sitter på bilen skal det virke..blir akkurat som feks lyktepussere,ingen krav om det heller.men sitter dem der må dem virke ellers er det feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 haha, så du får 1`r feil på lyktepusser også nå? På hvilken bakgrunn kan du si det? Må jo være noe du selv har funnet ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 og spylere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 haha, så du får 1`r feil på lyktepusser også nå? På hvilken bakgrunn kan du si det? Må jo være noe du selv har funnet ut. e du kontrollør bør du gå i dej sjølv, er det montert på bilen skal det fungere sjølv om der ikkje er krav!! vist ikkje får du feil Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 e du kontrollør bør du gå i dej sjølv, er det montert på bilen skal det fungere sjølv om der ikkje er krav!! vist ikkje får du feil Igjen: Dokumenter påstanden Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Nettopp, Ser helst at du dokumenterer påstanden din. Så skal jeg være enig. Hold deg til kjøretøyforskriftene du og ikke dine egne lover og regler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 har du xenon og lyktespylere som ikke funker, så e jo det feil på pkk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 i forbindelse med xenonlys så skal nivåreguleringa og spylere funke ja. Men er ikke nevnt noe om lyktepussere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimann1111 Skrevet Februar 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Er det kommet nye regler som sier at hvis man har 2er feil på eu kontrollen så skal også 1er feilene rettes for og få bilen eu godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Er det kommet nye regler som sier at hvis man har 2er feil på eu kontrollen så skal også 1er feilene rettes for og få bilen eu godkjent? Niks. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg