Volvo740Turbo Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 senk blir måling av fjørskåler , og bestille rallyfjører på mål fra Kollevold. var planen.... og ALT (untatt anlegget) kan settes i original stand igjen , lyktespylere , skvettlapper bak, felger , senking , parklys og xenon. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenderbaum Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Da er det en til rød Cressida omtrent like fin som din som fortsatt går i distriktet! Ikke lakk bilen. Ser knallfin ut!! Ingenting er som originallakk. Spotta forresten denne en tid tilbake. Sett i Bjerksted området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Da er det en til rød Cressida omtrent like fin som din som fortsatt går i distriktet! Ikke lakk bilen. Ser knallfin ut!! Ingenting er som originallakk. har du en fin rød ? eller ??? Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Den brune der er vell den som står borti gata mi. Ble sykt reint i motorom iallefall. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 hehe , jepp :) men var jo tross alt mangen timer og litervis m diesel :) heeh er det noen her fra TSCN forum ??? eg får ikk registrert meg som bruker.... :( Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fenderbaum Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Jeg har ikke en rød en, men kjenner til en helt lik som jeg trodde var denne. Tror dessverre ikke de vil selge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 har forresten garantibevis på org radio , monteringsanvisning på seler , div kart av vestlandet fra 1973-1976, instruksjonsbok, servicehefte ( sist var i 1983 : 34000km) hehehe skal begynne igjen på 80000 eg nå i 2007 :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 da va det bestilt overhaling av baksling... ryke vel 10 lapper der ja! :(:( men men blir i orden før gatebil - skal stilles ut da :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 ska du t skogen ante!? *ikkje intresert i en sr20dt(eller det eller ka fan de hette)? me kasse å alt:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 sr20det , nissan maskin , må jo ha toyota maskin i den.... hehe ja eg ska visst det , så nå MÅ eg få gang på den senkinga!! har jo ikk utstillingsplass for løye :P Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 senkesett : framfjører fra volvo 460 , bakfjører fra vw passat stv. trenge bakdempere , bolt i topp (dempertårn med 1 bolt opp liksom) og øye i bunn , til en tverrgående bolt. ca 60cm i ytterste posisjon - noen gode ideer ? vil ha koni eller bilstein , men ka bil kan eg bestille til ? Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ville ha spurt Bilstein om de kan lage dempere til deg jeg, koster vel 1900kr stk :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 mja , men må da kunne finne fra en annen bil så kan passe , da er det billigere... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Volvo740Turbo: Jeg er regga på tscn, men hør med lermax her. Det er han som styrer butikken. :) Ellers kan du søke litt på RX30 og toyota forumer down under. Der er japse like vanlig som Volvo her. Et sted i .au eller .nz er det garantert noen som har forsket på dette før deg. Ser ikke bort fra at du finner "orginale" senkefjører smidd til din bil heller. :thumb Bilen ser forresten uforskammet bra ut. Husk at moder jord har gjort krav på ~95% av alle norsksolgte japser fra 60-70 tallet. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 har nå fått registrert , men venter enda på aktivering... :( men nå er fjærer i boks , må bare bruke en hel lørdag på å tilpasse med rett høyde osv :) takk for skryt! satser på den er fikset , senket og polert til rudskogen :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg