Gå til innhold

In-dash Dvd Spiller Til 5000 Kr ? Er Det Mulig?

Ranger emnet


mobz187

Anbefalte innlegg

Jeg så litt rundt på nettet om in-dash spillere, og så kom jeg over denne på finn.no, han som selger denne sier ihvertfall at silverfox blir laget av pioneer, vet ikke helt om jeg trur det men. Er det noen her inne som har erfaring med dette merke?

han selger den for 5000 lapper ca. det er jo ganske billig hvis de blir laget av pioneer

 

Dette skriver han som selger om produktet:

De er klar for gps med touch screen operasjon, klargjort for cd og dvd veksler, du kan koble til din IPOD, mp3 spiller, minnekort u name it!

Spiller alle typer cd'er (dvd. vcd, cd, cd-r, cd-rw, mp3 og mp4) Med innebygget TV tuner får du med deg det du vil på bilturen, og med innebygget AM/FM tuner får du høre på det du vil!

Med klargjort ryggekamera inngang er det bare å koble inn, har line audio output (FL/FR og RL/RR), du kan stille på farger å alt på skjermen, etter som du vil hadet! Den har Dolby digital, DTS og Dolby pro II surround osv!

 

Legger ut linkne til spilleren: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9963182&sid=xz9a4nqYRF5389407

 

Hva syns dere? er det værdt pengene? Er det noen som har borti silverfox merket?

 

Men er det noen som har bestillt sånne in-dash spiller fra utlandet? så noen spillere av merke boss, jensen og pyle til rundt 2000 norske kroner:spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyle har for oftest PAL/NTSC switch og det er mange andre som har det også. Tror ikke du skal ta alt den mannen som har den Finn annonsen for god fisk. Det kan hende den bruker samme komponenter som Pioneer men det er jo standariserte elektriske komponenter de bruker så du kan sikker også finne diverse i tv'n din som er likens. Hvist du skjønner hva jeg mener ;)

 

Kjøp den og kom med tilbakemelding til oss om hvordan den er, har lyst på in dash dvd selv men jeg vurderer toppmodellen til Pyle for jeg har en kompis som hadde en Pyle spiller for en liten stund siden og den ble jeg rett og slett imponenert over :D

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte en slik pioneer fra usa,eneste som er idiotisk på slike spillere er at de ikke er sonefri på dvd,mulig det går å unlocke dette på noe vis,men ikke funnet ut av det ennå:

http://cgi.ebay.com/PIONEER-AVH-P4900DVD-DVD-MP3-TOUCH-SCREEN-6-5-MONITOR_W0QQitemZ280122313856QQihZ018QQcategoryZ32825QQrdZ1QQcmdZViewItem

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke dra en direkte strek mellom høyttalerne og spillerne da..

Da er det mange merker som sliter hvist alle produktene skal være like bra ;)

 

http://cgi.ebay.com/NEW-PYLE-2007-IN-DASH-CAR-DVD-PLAYER-FLIPOUT-7-MONITOR_W0QQitemZ180130093083QQihZ008QQcategoryZ32825QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

PAL/NTSC Video System Compatible

 

PYLPLTDN71.jpg

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare vedkommende som starta tråden .

 

Ja det er mulig å få en motorisert din dvd/ skjerm til under 5000,-

At den spilleren du refererer til er av Pioneer kvalitet er vel lite sansynlig .'

Og om han bare henter inn noen få som det virker som så er det vel en risiko garanti messig .

 

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare vedkommende som starta tråden .

 

Ja det er mulig å få en motorisert din dvd/ skjerm til under 5000,-

At den spilleren du refererer til er av Pioneer kvalitet er vel lite sansynlig .'

Og om han bare henter inn noen få som det virker som så er det vel en risiko garanti messig .

 

Mvh[/quote

 

Ja, det er det med garanti og sånt som jeg er skeptisk til, pluss at jeg har googla litt på nettet, og der finner jeg ikke en shit om merket silverfox i det hele tatt, bare noen bedrifter som selger dem, men ikke noe generelt om selve merket, så jeg trur jeg heller bestiller en fra usa.

Men takk for deres råd/meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde pyle dvd spiller (ikke in-dash) og det er rett og slett den værste driten jeg har vært borti noen gang... Etter å ha fått utlevert ny spiller 3 ganger gadd jeg ikke mer og fikk sjappa jeg kjøpte den på til å få tak i et stinger batteri til meg :D

Det er jeg mye mer fornøyd med! Hehe ;)

Pyle'n slutta å lese cd'er, hang seg opp hele tida, ville plutselig ikke starte, klikka ved browsing av mapper.. Jah.. snart 1 år siden, så husker ikke alt, men så jævli møkk håper jeg aldri jeg kommer borti igjen! Fant i allefall ut at jeg heller sparer litt og legger pengene i noe som er verdt det :) har vært fornøyd siden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår