Turboed1 Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hvilken av de? :afro Redex Petrol Treatment... Knallrød guffe. En halv flaske på 50 liter. Er omtrent dobbel dose av anbefalt,men det funker raskest med den mix'en. Fare for at man røyklegger distriktet,bare så det er sagt... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Okei. Vet du hvor i Norge det selges?? Fant det ikke på noen bensinstasjoner.... :knock: Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Eneste stedet jeg noensinne har kjøpt det på er Shell... kan svinge innom og se om de har det her nå. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hadde vært topp det... Hvor mye koster en flaske? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hadde vært topp det... Hvor mye koster en flaske? tror de ligger på rundt 100-lappen flaska, eller så hørte jeg av en kompis som hadde vært på EU-kontroll å fått tips om at hvis han hadde problemer med for høye CO-verdier på målingene så gikk det ann å helle rødsprit på tanken for bilen skulle til måling. for da gikk det som regel greit :P (husker ikke doserings forholdet akkuratt sånn i farta) Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hva slags sprut er det på Sierraen? Er det noe CO-pot/luftemp-giver du kan skru på? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Det er en Scorpio, men jeg har ikke peiling på hvilket sprut det er. Er en vanlig 2,0 DOCH motor.... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan e34 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Går det an å fylle på litt E85 for å senke CO? Siter Less is more ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Går det an å fylle på litt E85 for å senke CO? Jepp...men man risikerer at alkoholen renser opp i hele tanken etc for gammel møkk...og da går jo bare det et sted,nemlig pumpa og dysene... så man bør ikke teste det dagen før kontrollen akkurat. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Vet ikke om det kan ha noe å si, men jeg synes bilen sviver for høyt på tomgang, nesten 1200 rpm, og den skal ligge på ca 900 i følge manualen. Er det kanskje pga automatchoke eller noe? Men skal choken bli aktivert når det er 30 grader ute og? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Vet ikke om det kan ha noe å si, men jeg synes bilen sviver for høyt på tomgang, nesten 1200 rpm, og den skal ligge på ca 900 i følge manualen. Er det kanskje pga automatchoke eller noe? Men skal choken bli aktivert når det er 30 grader ute og? Det kan være den gjør det helt til motoren er blit varm, om sommeren så går jo det litt fortere. Men det er ikke unormalt om automatchoken står på når du starter bilen, spesielt ikke om den har stått i skyggen enstund eller over natta. Men hvis det ikke gir seg når bilen har stått en stund og nådd vanlig arbeidstemp. så kan det være at automatchoken aldri kutter ut, men bare blir liggende å "choke" Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 du burde vel ha CO skrue?? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hvorfor burde han ha co-skrue når han har mapsensor, lambda osv osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Får bare kjøre mye med høyt turtall før etterkontrollen.... Å se om det hjelper. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Hvorfor burde han ha co-skrue når han har mapsensor, lambda osv osv? Jeg har det på min Polo G40 med Digifant/Bosch L-Jetronic. Denne har også map-sensor og lambda. Co-pot brukes til grunn-innstillingen av motoren, akkurat som du justerer tenningen selv om du har elektronisk tenning...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.