Gå til innhold

Drift Battle runde 3 på Vålerbanen 23-24. juni

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

banner.gif

 

Den 23-24. juni arrangeres Speedfestival på Vålerbanen. Arrangører er KNA Solør Motorsport, Norsk Trafikksenter og American Car & Bike Club Brumunddal.

 

Det blir dragracing, banekjøring og drifting hele helgen, og driftingløpet vil telle i både Drift Battle og Nordic Drifting Series. Tidsskjema vil bli lagt ut så fort dette er klart.

 

Vi ber om at førerene som ønsker å ta poeng i Drift Battle må melde seg på via vårt online påmeldingsskjema.

 

Mer info på drift-battle.no.

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Minner om at påmeldinger for Pro må sendes via vårt online påmeldingsskjema innen torsdag.

 

Forøvrig kan jeg informere om at det i tillegg til drifting hele helgen blir dragracing (inkl. Top Fuel oppvisning) på lørdag, konsert lørdag kveld og bilutstilling og banekjøring (for gatebiler) på søndag.

 

Mer info ligger på http://www.knasolor.no

 

Fredrik

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priser på camp, fest, inngang for å se på kjøring ol?

 

Ser at KNA Solør Motorsport har oppdatert informasjon på websiden sin: http://www.knasolor.no/?id=20062007591935&PHPSESSID=3eb2bae4cd69c4a7dd4806fcb5c96029

 

Prisene ser slik ut:

 

FEST med liveband NOISE POLLUTION lørdag kveld. kun kr. 100,-

Camping - weekendpris Kr 100,-

Inngang inkl.depot Kr. 100,- pr. dag

Weekendbillett Kr. 150,-

Parkering Kr. 50,- pr. dag

TRACK DAY (kjøring med privatbil på bane) søndag, Kr. 400,-

Bilutstilling Søndag kr. 200,-

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen som har trua på på sol og hvitrøyk på Våler i dag? Her en time nordvest for Braskereidfoss klarner det opp som bare det i dette øyeblikk. Er meldt overskyet og varmt på vg-været. Jeg skal nedover såfremt jeg ikke sovner her jeg sitter. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil takke værgudene for det fine været på Våler i dag trass det ekstreme regnværet over E6 og Hamar midt på dagen.

Videre vil jeg gratulere Finland med 2. og 3. plass i http://nordicdrift.com/ og/eller http://drift-battle.no/ i dag. På 1. plass kom Fredric "HaIIIon" Aasbø. Gratulerer så meget! :win

 

Bilder og film kommer i galleriet når jeg får hivd de dårligste eksemplarene. Nytt garasjekamera til 500kr. alacocaina :D

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Fredric! Hvorfor brukte du ikke den nye redskapen? Så at du var meldt på med den.. Men Bmw`en duger greit den også da:crazysant:

 

Yiihaw! :D

 

Det er ikke bur i Silviaen enda, og jeg trenger litt fler felger og dilldall. Kom deg tilbake til Norge, du, så skal du få høre på anleggsmaskin. Håper det står bra til hvor enn du nå er! :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår