lurepåmye Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 hvordan blir det med B23A veiv, med B23ET råder og stempler? i hvilken blokk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 B23 blokk. men tåler B23A veiva 300hk? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Det er jo samma veiva i alle b2x motorer såvidt jeg vet... Den såkalte smidde bofors veiva, alle motorene hadde også samme rådene. M råder. Stemplene skiller litt i komphøyde osv etter som om det var turbomaskin og litt etter hva for en motor det var. Så egentlig er det vel bare stempla som skiller på døm gamle motorene, samt at b23et og b21et hadde uttak til oljeretur. Den er ikke der på non turbo, ikke støpt en gang som på nyere motorer. b23et bånn skal vel tåle 350hk nesten hvis den er i god stand... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 rådene og stemplene er i meget god stand. veiva tar jeg opp til uka. oljereturen er ikke noe problem og få fikset skal muligens ha en t16 turbo på den motoren. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Det er jo så simpelt som å sveise eller lodde på en rørstump på bunnpanna... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Hvorfor skal du ha veiv fra F-motoren? Skal ikke ha veiv fra, for den veiva som var i F motoren er ikke noe å ha. Men jeg skal ha veiv som skal i F blokka. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.