Torbergsen Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hvor får jeg tak i en 531 topp som klarer det? eventuelt hvem kan porte å bytte innmat i en standart 531 topp til meg? Og ja, eg veit det e dyrt. Siter Volvo 745 TD 86mod bruksbil Bmw e28 518I 85mod bruksbil Volvo 145 73mod prosjekt volvo 142 73mod prosjekt Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 er vel flere, i sverige er det en del rimeligere enn i norge. finns en som heter bengans racing eller noe sånt som porter veldig mye for motorsport i sverige. ellers har du jo kgtrimning og sten parner motor i norge kan du høre med skinne brødrene i østfold, vs motor og ev.t anders ringstad. kanskje en av de beste er forøvrig stensbøl motor på roverud utafor kongsvinger, han går iallefall for å være en av de beste på volvomotorer til nasjonal rally. prøv han først, han er neppe dyrere en gutta rundt oslo. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 motorbyggern min tar sikkert den jobben. Turboen1 hetern på forumet Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbergsen Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har fått pris fra: Wetterhus Racing // komplett 531 ferdig levert m kam og værsting innmat 28000,- + mva 500 + hk (m/ flowpapirer) Hadde håpet å få slippe litt biligere unna:P Siter Volvo 745 TD 86mod bruksbil Bmw e28 518I 85mod bruksbil Volvo 145 73mod prosjekt volvo 142 73mod prosjekt Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Det blir jo ganske dyrt hvis man setter opp et lite regnestykke.. Det må freses opp nye seter til større ventiler, sikkert nye sete-emner også, det koster flesk! Alle ventilene byttes, gjerne i syrefast overdim. Nye fjærer, brikker og låsesko. Custom kam, koster masse. Nye ventilstyringer. Modifisering av innsugs- og eksoskanaler, samt forbrenningskammer. Og flowtest på alt dette. Det er det jeg vet, er sikkert mer.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har fått pris fra: Wetterhus Racing // komplett 531 ferdig levert m kam og værsting innmat 28000,- + mva 500 + hk (m/ flowpapirer) Hadde håpet å få slippe litt biligere unna:P Ikke en unormal pris det, de fleste Audi toppene Lynvingen, KRB, Jørgensen osv kjører med koster rundt 45-50k stykke.... Men hadde heller lagt de penga i en 16v da for å si det sånn... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 http://www.bcb.no har noen ferdi porta greier om du leverer inn emne. ellers brukte jo Öhman en uporta 531 topp til 563hk.. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Må si at jeg ser svært pessimistiskt på disse svenskene som driver å drar over 500 ut av en org 531...hadde vært morro å sett di papira. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Svenske hester er jo bare svada... Er faen ikke verdt papiret det er skrivd på engang i mange av benkane de har der borte... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hvilke ventilstørrelser snakker vi om i de grommeste 531 toppene? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 mener det er 40 inn og 38 ut. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 mener det er 40 inn og 38 ut. Innsug er vel 44mm standard vel. Ikke større eksosventil enn det altså? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 mulig jeg blingser, skal sjekke litt ;) Edit: TOPPLOCK STEG 5 B23/B25 m fl. med ventiler in 48 ut 40. Maximalt bearbetade kanaler och förbränningsrum. Dubbla Ventilfjädrar. Lämpliga förgasare från 48:or och uppåt eller insprutning. Lämplig kamaxel KG9 med flera. Klar för effektuttag = över 300 HK. Denna topp tillverkas endast på topplock 531. UTBYTES eller + nytt ämne 15000:- dette er det største man får plass til. men er maaaaaaaaaaaaaange faktorer i en topp, fler en jeg klarer og huske. Turboed1 er en jævel på topper ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Det største man får plass til i det orginale sete på eksosen er 37,5mm. På innsug veit jeg ikke men jeg har 48mm å tror ikke det er satt inn nye seter der...? Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Er vel 44/37,5 originalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.