Gå til innhold

Foto konkuranse!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg posta et bilde av Smarten min lenger fram, og tenkte vel å bidra med et bilde til. Det er ikke verken fototeknisk bra eller flott å se på, MEN;

 

Øystein Sunde er en artig mann. Han kjørte Datsun 240Z og 260Z i gamle dager, og lagde bla sangen "SuperSSRallyGTFastbackHardtopSprint" etter inspirasjon fra bilen. Jeg har forsket lenge i Z biler, og fant et bilde av "gammelbilen" hans som ble vist til Hr Sunde etter en konsert.

Bilgæren og trivelig fyr......

Han syntes det var synd at bilen "hans" endte slik - og signerte bildet. Så - sånn "sluttet" sangen....

post-3789-1380485246876_thumb.jpg

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Jeg posta et bilde av Smarten min lenger fram, og tenkte vel å bidra med et bilde til. Det er ikke verken fototeknisk bra eller flott å se på, MEN;

 

Øystein Sunde er en artig mann. Han kjørte Datsun 240Z og 260Z i gamle dager, og lagde bla sangen "SuperSSRallyGTFastbackHardtopSprint" etter inspirasjon fra bilen. Jeg har forsket lenge i Z biler, og fant et bilde av "gammelbilen" hans som ble vist til Hr Sunde etter en konsert.

Bilgæren og trivelig fyr......

Han syntes det var synd at bilen "hans" endte slik - og signerte bildet. Så - sånn "sluttet" sangen....

 

Det var ikke noe fint bilde, eller det er kanskje bare meg som ikke liker å se sånne fine biler som er blitt "bulka" :( RiP

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Helga ble mer hektisk enn beregnet, så jeg er ikke helt klar med juryjobbinga enda. Har vel fått skjært det ned til rundt 20 favorittbilder nå. Mye bra her!

 

Og nå skal jeg ut og kjøre 25 mil i snøværet (første gang det har lagt seg her i Oslo) og er ikke online igjen før i ettermiddag. Da kommer tråden med ti finalister.

 

Hold ut!

 

Kid-A

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke noe bil å komme med så derfor så fikk jeg en hyggelig skolevennine av meg til å tegne bilen til Q_silver :rolleyes:. Ikke så bra billedkvalitet men ett bedre bilde kommer antaglivis imorgen :)..

 

Orginalen

 

http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=206011

 

Å her kommer den tegnede utgaven

post-2365-13804852539678_thumb.jpg

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by as_no

Hadde ikke noe bil å komme med så derfor så fikk jeg en hyggelig skolevennine av meg til å tegne bilen til Q_silver :rolleyes:. Ikke så bra billedkvalitet men ett bedre bilde kommer antaglivis imorgen :)..

 

Orginalen

 

http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=206011

 

Å her kommer den tegnede utgaven

woow! Veninna di kan å tegne hvertfall !;)

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår