Gå til innhold

Dama eller bilen?

Ranger emnet


Ermex

Anbefalte innlegg

hvis du er sammen med ei dame som ikke tolererer din bil interesse

 

"Dame? Har jeg det?" hadde jeg spurt da! ;)

 

Men bil eller dame hadde vært avhengig av 3 ting: Bilen, dama & forholdet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bil framfor dame... klarer ikke dama å godta dine valg innafor bil/hobby så er dette noe som vil ligge som ett problem hele tida...

 

Kunne ikke vært mer enig.

 

Har nok av bilintresserte kompiser som har hatt damer som er "anti-bil" og ofte har de ikke førerkort. Og det funker ikke i lengden..!

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig.

 

Har nok av bilintresserte kompiser som har hatt damer som er "anti-bil" og ofte har de ikke førerkort. Og det funker ikke i lengden..!

 

 

Stemmer.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil framfor dame... klarer ikke dama å godta dine valg innafor bil/hobby så er dette noe som vil ligge som ett problem hele tida...

 

helt enig her, er i et godt forhold med mange år på ryggen, men hadde hu ikke klart å godta at jeg driver med bil så kan hu bare ha det så godt. Jeg lever for mitt liv, ikke for andres ;)

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azzido: Men hvis forholdet med en dame er så seriøst at det er snak om giftemål osv. Men så sier ho, men bilen må byttes, eller noe i den duren. Da velger du vel dama? Bilen kan alltids byttes, men dama er en evt livslang partner...

 

trenger ikke byttes, kjøp en til :)

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del faktorer man må se på først. Er bilen for gammel, er dama for ung? Hvordan stand er bilen i? hvordan stand er dama i?

Er bilen gått langt å kjørt hårdt? samme med dama.

Er det bilen eller forholdet som mest sannsynelig får havari først? :biker

 

Men sånn på alvor så er det vel best å finne seg en dame som også liker biler og gjerne deler samme hobby som deg :) Men jeg går som regel fortere lei av å eie biler, så vil nokk heller satse på dama vist jeg måtte velge :)

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men bil eller dame hadde vært avhengig av 3 ting: Bilen, dama & forholdet! :)

 

Heeeeeelt enig.

 

Jeg hadde valgt dama. Jeg har kjæreste og hun er ikke særlig bilinteressert, men jeg er ikke særlig interessert i hennes hobbyer heller.

 

Trur det er viktig å bøye seg litt en gang i blant.

Høres kanskje litt pus ut, men jeg syns det funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid det funker selv med felles interesse for bil. Iallefall ikke for meg som dame. Det er vel ikke til å stikke under en stol at det er fler gutter enn jenter med lidenskap for bil, så derav har jeg også mange fler kompiser enn venninner, og det er slettes ikke alltid like populært. Men han får bare leve med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid det funker selv med felles interesse for bil. Iallefall ikke for meg som dame. Det er vel ikke til å stikke under en stol at det er fler gutter enn jenter med lidenskap for bil, så derav har jeg også mange fler kompiser enn venninner, og det er slettes ikke alltid like populært. Men han får bare leve med det :)

 

Ditto sier bare jeg ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe dame, så da blir det bilen :)

 

Det er viktig å få holde på med sine hobbyer, behøver ikke å være sammen hele tiden heller.

Hvis det en dag skulle dukke opp noe dame så behøver hu ikke å være sånn kjempe bil intresert, men hu må vite forskjellen på en motor og en felg :P

Hvis noen skjønnte hva jeg mente nå da :)

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt og beholde evt bil selv om dama hadde sagt selg den vi må ha større bil.

 

Hvorfor?

Jo fordi det går ann og ha 2 biler. Også kan vel hun også kjøpe bil som hun vil bruke så slipper jeg og selge min :p

Og hvis man skal gifte seg osv så trenger man ikke selge alt man har for og starte på nytt.. 1 familie bil og 1 hobby bil :)

OG dama kan jo også kjøpe egen bil til evt familie bruk. Eller kjøpe sammen.

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår