Gå til innhold

strøken 240

Ranger emnet


Revolvo

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg ikke gjøre krav på å være noen ekspert, men det skal være en rimelig spesiell bil til 70.000. Den er riktignok fin den der, men det får være grenser. Det er mange 240er under 30-lappen som er i finfin (rimelig original) stand. Hadde det derimot vært en sjelden 265 etc. med skinninteriør osv (i perfekt stand), så kunne den sikkert hatt en viss samlerverdi, men selv de vet jeg ikke om ville gått så høyt. Nå snakker jeg om originale biler. Finnes sikkert supertrimmede prosjektbiler til langt større summer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 2,1 med et! altså ikke forgasser.

 

syns d var altfor dyrt jeg og men hadde vert ganske rått og eigd denne bare for å cruise org strøken turbobil fra volvo på tidlig 80:)...

hadde jo den kuleste formen etter min mening med flatnose panser osv og svart skinntak og takluke.

 

han får vertfall glatt sogt denne for 45.000 spør du meg

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

fant den:) er det 25 år som er veteranbil? da er det litt bedre regnestykke:) men alikevel, han vil ikke få 70000 for den selvom den er 100 år og like strøken:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år som er vetteran vettu..

 

så den har vel 10 år igjen før den blir veteran.

 

men visst de finnes så interiserte 240 entusiaste i norge kan d jo hende at den blir solgt for rette pris...

 

strøkneste org. turbovolvoen jeg har sett vertfall

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

dn var definitivt strøken. må nesten være samler om man skal kjøpe den:) jeg ville heller brukt pengene på en nyere volvo:)

 

edit; er vel bare 5 år til veteran da? 2007-1982=25. meg som så feil eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO!?

 

Det er en original og strøken 240 Turbo!! Synes ikke prisen er på trynet. Altså, hvor mange slike finnes det igjen!? Ikke så veldig mange.... De fleste 240 turbo er jo enten ihjælkjørt, ombygd, rustet bort, bygd om og "dilla" med.

 

Lite unikum det der!

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår