fjelling Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg sliter litt men en sak her nå. Motoren min kan koke uten at det vises så mye på instrumentet i bilen. Det beveger på seg men ikke på langt nær så mye som den burde. Sitter det forskjellige giverre på de forskjellige toppene? Jeg har brukt en giver ifra en 398 topp ifra 1982 og satt på en 531 ifra 1990, blir dette helt feil eller kan det være luft i systemet som lurer meg så j***lig? Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Giverne er like.. jordfeil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 tror ikke det for alle andre målerene virker som dem skal. Noen som veit hva verdiene på denne skal være? varm/kald. Er det en NTC eller PTC? Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Når er bilen fra? Se min tråd om dette på http://www.bilforumet.no/700-serien/169061-forskjellige-temperatursensorer.html Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 det er forskjellige givere om det stammer fra en motronic kontra en jettronic. ble lurt av det der en gang. får feil verdier Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 det er forskjellige givere om det stammer fra en motronic kontra en jettronic. ble lurt av det der en gang. får feil verdier Det har med tempsensoren for innsprutet å gjøre, ikke det for instrumentet i bilen. Er to forskjellige givere det som sitter nesten på samme plass i toppen... Har opplevd å måtte bytte en sånn giver en gang ja, da viste ikke instrumentet det nivået den burde. Er likt på alle 240, og også 360 med rødblokk motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ok... jeg har gassere så hva slags styring som har sitti der er uvesentlig. Så da er det GMV som har riktig her da.... Tusen takk for hjelpen. Får kjøpe meg en ny giver. Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.