Gå til innhold

Ble knipset,viser de godvilje?

Ranger emnet


tunamgu

Anbefalte innlegg

Ble knipset av den nest siste boksen før man kommer til 60sone ved sandefjord) på e18 sørgående i vestfold.Kjørte da i 85-86.Lurer på om det er 70 eller 80sone der.Tror dere jeg får bot for den lille fortredelsen?Og hvor lang tid tar det før de sender hit?

 

Første gang på tre år ble jeg knipset og har kjørt den veien ørten ganger før.

e92 320dA

e36 320iA Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble knipset av den nest siste boksen før man kommer til 60sone ved sandefjord) på e18 sørgående i vestfold.Kjørte da i 85-86.Lurer på om det er 70 eller 80sone der.Tror dere jeg får bot for den lille fortredelsen?Og hvor lang tid tar det før de sender hit?

 

Første gang på tre år ble jeg knipset og har kjørt den veien ørten ganger før.

 

 

Hvem av boksene bil du tatt i da? Den var skolmar der?? Eller de som kommer før skolmar? etter Holms mot sandefjord lixom?=

91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler)

94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig)

86 Vw Golf 2 ( Solgt)

85 Ford Fiesta (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble knipset av den nest siste boksen før man kommer til 60sone ved sandefjord) på e18 sørgående i vestfold.Kjørte da i 85-86.Lurer på om det er 70 eller 80sone der.Tror dere jeg får bot for den lille fortredelsen?Og hvor lang tid tar det før de sender hit?

 

Første gang på tre år ble jeg knipset og har kjørt den veien ørten ganger før.

 

60-sonen du refererer til, ligger på grensen mellom Sandefjord og Larvik. Før denne er det 80-sone igjennom Sandefjord.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på første fotoboks etter fokserød/torp du da.. Der er det isåfall 80 sone, og av en eller annen grunn så er det den boksen som tar flest på strekningen..

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du ble knipset i boksen(e) som står under den brua?

 

Det er 80 der. De boksene lever sitt eget liv. Har flere kolleger som har blitt blinka med lastebilen der og liksom skal ha hatt 160km/t++....særlig! Hehe :)

 

Uansett, sånn generellt så blinker boksene når du er 10% over (ikke 10km/t), 55 i 50 sone, 66 i 60 sone osv. Men på speedo kan det se ut som 10 da.

 

Siden det var fra den boksen, så skal du ikke se bort ifra at du kanskje slipper unna. Men ikke regn med det. Dessuten kan det ta 2-3 uker før du evt. hører noe..forbanna drit, hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, opplevd noe annet enn fartskontroll i de boksene?

En bekjennt av meg ble knipset av en boks.. han var bombesikker på at han ikek kjørte for fort.. så han kjørte 2 ganger tilbake for å sjekke.. og igjen ble han knipset .. WTF, han ble sur og sendte sinnabrev til politiet. Det gikk noen uker, så kom det ei bot x2 ..på BELTE og ikke fart! what a bummer

hahaha

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, opplevd noe annet enn fartskontroll i de boksene?

En bekjennt av meg ble knipset av en boks.. han var bombesikker på at han ikek kjørte for fort.. så han kjørte 2 ganger tilbake for å sjekke.. og igjen ble han knipset .. WTF, han ble sur og sendte sinnabrev til politiet. Det gikk noen uker, så kom det ei bot x2 ..på BELTE og ikke fart! what a bummer

hahaha

:)

 

Hehe, siden de blinker uansett så bruker de vel muligheten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, opplevd noe annet enn fartskontroll i de boksene?

En bekjennt av meg ble knipset av en boks.. han var bombesikker på at han ikek kjørte for fort.. så han kjørte 2 ganger tilbake for å sjekke.. og igjen ble han knipset .. WTF, han ble sur og sendte sinnabrev til politiet. Det gikk noen uker, så kom det ei bot x2 ..på BELTE og ikke fart! what a bummer

hahaha

:)

 

 

 

2 ting me den historien...

 

straffet 2 (ikke 3? ;)) ganger for samme "forbrytelse"?

 

å jeg har hørt den historien fra andre folk før..

hvor var det dette sjedde da? bil kjørte han? navn :P hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår