nitewlkr Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Da var polo "epoken" over for denne gang.... Poloen har "vandret" videre til nye jaktmarker og eieren sitter igjen med minnene.... bilen gikk fra dette til dette i løpet av det året jeg hadde den ønsker nye eieren lykke til å håper at bilen blir å se på treff i fremtiden også Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Får håpe neste mann tar like godt vare på den da... Hva blir det nå da? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 En duplo-epoke er over.. Utrolig trist syns jeg.. Men jeg vet at min duplo får det vel så godt ved siden av sin nye modifiserte storebror. ;) Lykke til med neste prosjekt nitewlkr Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Faen den skulle jo jeg ha kjøpt hadde jeg bare hatt $$..... Jævli fet den polo'n.... Hvor går den nå a? Hvor mye $$ ga han for den? mvh Martin :cool: Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Hva er neste prosjekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by boramannen Hva er neste prosjekt? Få skikkelig lyd i laderen :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Faaaen deilig med laderlyd *savne* :( Får håpe turbo lyden kan dekke en liten del av savnet.. men blir aldri det samme.. hehe:D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by CorradoBoy Faaaen deilig med laderlyd *savne* :( Får håpe turbo lyden kan dekke en liten del av savnet.. men blir aldri det samme.. hehe:D Er det ingen som kan ta ansvar her??????? Noen må da for guds skyld kunne ta opp, og brenne en Cd for oss uten G lader lengre. En gang G lader, alltid G lader!!! Blir nok bra med nybilen Nite...Jeg vet det ble bra :D :D Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Polo Classic Få skikkelig lyd i laderen :D det blir din jobb det vettu ;) må bare spa litt mere asfalt slik at penga kommer inn på konto :( Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Grattis med nytt glis... bilder ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Lykke til med neste prosjekt nitewlkr! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg