Ludwig Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Lurer bare på en ting.. Jeg vurderer å putte en 1,8t motor i poloen min, en 1998 model colour concept, open air. Må jeg ha audi A3 motoren eller hva må til? Hva koster en slik motor? Hvor får jeg tak i en? Noen som har noen tips og kan hjelpe meg, setter jeg stor pris på det Mvh Ludwig Pm meg gjerne Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 bruk søk funksjonen.... dette har vært diskutert endel før... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Motor kan du vel få tak i for ca. 20 /25 000. Men, du må ha med teningslås med nøkkel (på grunn av starspæra) og instrumentene. Du må bygge om insuget for å få plass til det i en pole, hvorledes det går m drivaksalene veit jeg ikke med hvis du bygger om til VR6 blir det forbruks vare på grunn av vinkelen. Du kan også bruke fra Golf 4 Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludwig Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Takk for tipset :) Siter Prosjekt pågår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg