Gå til innhold

norwegian forza drifters (Søndag 23. september kl 18.00)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Laster ned DIRT nå, var det noe bra?

 

Ja jeg likte det hvertfall.. Spesiellt med ratt.. bra bruk av force feedback.. Men styringa er litt uvant etter Forza 2, hehe, er litt mer arcadeaktig.. men skaden er konge da! Moro å knuse stakkars bila litt skikkelig.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 590
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det bare 9 dager til forza kommer ut (?) release dato var sist jeg sjekka 6 juni, og nå har jeg spilt driten ut av demoen :P nå blir det sletting av demo og tommeltvinning frem til release ! Jeg kommer nok til å stille opp på 10 juni tror jeg (hvis ikke det skjer noe drastisk) Gleder meg til å drifte live !

 

Men hvilke biler vil dere drifte med ? gjerne si noe om bilen og hvorfor akkurat den bilen ?

 

Vil nok selv drifte med bmw m3, fordi det er en kongebil med 50-50 vektfordeling og godt feste slik at jeg kan drifte i høy hastighet. Silvia s14 vil nok også bli aktivt brukt som drifteleketøy fordi jeg har driftet i forza 1 med denne bilen i alle de år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Release dato er 8. juni.

 

Jeg dukker nok opp i en Mazda RX7 FC3S, eller en Toyota Corolla AE86, rett å slett fordi det er to strøkne slæddebiler man får tak i på starten av spillet. Så jeg bruker nok dem til jeg får designa meg en skikkelig grommis :)

 

Mulig jeg har fått tak i Forza 2 om noen dager, har sendt mail til en selger i India som mange på Forza forumet har kjøpt av. India = PAL og Engelsk .. utgaven av forza 2 de har i india er identisk med den vi vil få) får se :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har fått tak i Forza 2 om noen dager, har sendt mail til en selger i India som mange på Forza forumet har kjøpt av. India = PAL og Engelsk .. utgaven av forza 2 de har i india er identisk med den vi vil få) får se :D

 

Fått noe svar fra selgern? Er veldig interessert hvis prisen er lavere enn her hjemme og jeg får den før release :)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært med på noe sånt, er aktiv på Live med nicket Insolved. MEN - jeg har ICE trådløst bredbånd (hahaha) her, og det er desverre for ustabilt :( Men jeg kommer sterkere tilbake når linja er bedre! :)

`00 Volvo V70 R AWD

CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer f**n ikke inn på den j***a kontoen! Jeg har prøvd å logge på Live med samme passordet som vanlige kontoen, men neida. Nå bytta jeg til og med passord og prøvde å logge inn, nok en gang det samme problemet. HVA SKJER?!:confused:

 

:hvaskjera

 

Ta en titt på Xbox.com's forum.. eller google på xbox 360 account problems.. skal være no account recovery greier på Xboxen og da.

Hva er egentlig problemet, får du ikke signa inn på gamertagen din inne på konsollen?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aahh..forresten, prøv en annen ting først..gå på console settings å slett alt du har lagret fra gamle spill, mulig profilen din har blitt korrupt, minner meg om et problem jeg hadde en gang også, slettet alt det sto korrupt på av lagrede spill og nedlastinger..så funka alt som faan igjen, fikk logget meg på live`n igjen med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på Xbox.com's forum.. eller google på xbox 360 account problems.. skal være no account recovery greier på Xboxen og da.

Hva er egentlig problemet, får du ikke signa inn på gamertagen din inne på konsollen?

 

Jeg får spilt online mener jeg å huske, har ikke gidd til å prøve nå, men jeg får ikke addet venner. Ergo får jeg ikke lagt til bl.a deg. Mikromyk er igjen ikke særlig behjelpelige :(

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk min flaks dette. Kunne nesten ikke regne med noe annet. Er det noen av dere som bruker annet enn @msn.com/no / @hotmail.com som adresse til sin Live-account? Jeg bruker som sagt GMAIL, lurer på om det kan ha noen sammenheng. Blir snart lei og pælmer hele boksen til helvete. Må leite opp Live-kundeservice å hakke løs på de snart.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå til butikken du kjøpte xboxen da vel..de leter opp kunderservice nummeret ditt..Microsoft norge kan til og med ordne brukerkontoen din fra kontorene sine, så lenge du har alle tallene og kodene som er påklistret på xboxen bak frontdekselet og baksiden tror jeg det er...

Må ikke gi opp så lett, alt kan fikses.. har også en kamerat med samme problem..han brukte online.no som e-mail adresse.. har ikke hørt noe trøbbel med hotmail.com som e-mail adresse..

 

Håper det ordner seg for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår