Yngvejos Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Jeg sitter på en kabelgate 4-5 meter over gulvet å surfer bilforumet på mobilen mens jeg venter på at vi skal fortsette å trekke kabelen. :s Veldig utfordrende og givende jobb. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Future Trance Vol 37 - Lala girl Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Nå har vi akuratt kjøpt ny leilighet....:S :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 spiser en big one pitsa. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 sitter å driter! laptop og trådløst nett gir nye og spennende opplevelser av bilforumet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Jeg siterer fra årets skoleguide her: "Allmen-elevene er de som sitter forran PCen og sterkt vurderer å tenke på å gjøre noe" Det er det jeg gjør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Marie Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Begynt helgen nå! Kaffe med ørlite Dooleys oppi. Vurderer å ut og skru bil, men det ser så fryktelig kaldt ut der ute..... Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 som en ekte trønder nyter jeg nå karsk! finnes omtrent ikke noe bedre på en fredags kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 lader opp te cowboy fest! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Var på vei ut, men det var visst mørkt? Kveld allerede? Så jeg sitter her og drikker vann(?!!) og ser på hva dere andre skriver om på forumet.. Gud for et liv jeg har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Sitter i stua og røyker shisa. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Sitter på kontoret/kjellerstua og spiser Crüsli Solfrokost mens jeg leser dagens nyheter.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Spiser potetgull samtidig som jeg leiter etter et belte stefaren min trenger når han skal ut å reise. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 I dag har jeg bursdag og ser frem til middag på Big Horn etterfulgt med en feiring med kompiser! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Blir vel litt off-topic det her, men gratulerer med dagen!!! Håper du får en feiende flott dag! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg