volvo stine Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Tok på meg nok et helgeprosjekt i helga. det gikk fort i svingene, men ikke noe slurvearbeid. bilen rakk jeg å bli ferdig med, men på dørene var det så mye rust at de måtte sandblåses. noe jeg ikke hadde tilgang på i helga.. bilder av komplett ferdig bil med dører kommer så fort som det er klart :) ris og ros taes (somregel) godt imot ;) Her var utgangspunktet, en trefarget coupè. hadde en del sparkling foran oss ja.. ..vil den ikke av, så SKAL den av ;) nesten klar til å legge fyller på det blei blankt og fint gitt siste finpuss på innsiden der grillen skal stå, var vanskelig å få skikkelig dekk blei bra til slutt :) Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeserud Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hvorfor ikke ta den fæle svarte plastikken når man er i gang? Så unektelig bra ut uansett. :) Siter http://kjeserud.net '02 Impreza WRX Wagon [x]'97 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hvorfor ikke ta den fæle svarte plastikken når man er i gang? Så unektelig bra ut uansett. :) da er det ingenting som går igjen i listene nede på dørene og rundt vinduene.. det svarte på fangerene og listene på dørene går i linje, og da ville det sett rart ut etter min mening.. Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 blei veldig flott det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 så bra ut dette, stussa litt på hvorfor stresse med og ta av bakfanger'n sånn, men sikkert noe som gjorde at den måtte ''vrenges'' av da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Skjønner heller ikke hvorfor ikke bilen er lakkert helt ned. Det ser jo så mye bedre ut. Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 så bra ut dette, stussa litt på hvorfor stresse med og ta av bakfanger'n sånn, men sikkert noe som gjorde at den måtte ''vrenges'' av da hehe Hehe.. den gamle skulle byttes til en helt ny, og med så mye stereoanlegg baki så måtte den rives av ;) Skjønner heller ikke hvorfor ikke bilen er lakkert helt ned. Det ser jo så mye bedre ut. Er kommentert allerede, om du fortsatt ikke skjønner noe kan du jo bare drite i det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Skjønner heller ikke hvorfor ikke bilen er lakkert helt ned. Det ser jo så mye bedre ut. Det gjør det vel egentlig ikke.. Ble veldig bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Skjønner heller ikke hvorfor ikke bilen er lakkert helt ned. Det ser jo så mye bedre ut. bilen blei ikke lakkert helt ned fordi jeg er overbevist om at det ikke er finere. da er det ingenting som går igjen i rutene. men om du har et bilde der bilen er lakkert helt ned, så sleng det inn! er ikke umulig at jeg tar feil.. Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 hvorfor tar dere snarveien med å sparkle alt? dype bulker er jo dumt og sparkle over da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 hvorfor tar dere snarveien med å sparkle alt? dype bulker er jo dumt og sparkle over da joa, enig med deg der. dette var et hasteprosjekt, og det var så mye sparkel på bilen fra tidligere lakkeringer, at jeg hadde måttet slipe helt ned til stålet over hele bilen, og det hadde jeg rett og slett ikke tid til. og tro meg, det hadde blitt mye utretting.. retta ut bulkene nede på dørene så godt som vi kunne, bygde opp med glassfibersparkel og finsparkla med polyestersparkel. funka fint det. Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg