hipolehip Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Her er min Volvo 760. Det er ein 85 mod som har gått 193 000km og er rustfri. Det sto ein V6er (B28) motor i den men den er bytta ut med B230ET. Ellers er det ein bil eg bruker daglig so får ikkje alltid gjort so mykkje. Ditte var planane eg hadde for den når eg kjøpte den og har merka det som er ferdig. [X]Turbo Intercooler Motor [-]17" Felga me kant [X]EU-Godkjenning og godkjenne motor og senke-sett med bililsynet [X]Senkesett 40mm [X]Svart Heilskinn Interjør [-]Fjerne lykteviskere [X]Bytte olje og oljefilter [X]Dumpventil [-]Montere øyelokk med samme farge som bilen [-]Luisi ratt med kule [-]Sote rutene [-]Snowcaps [X]Add-on Framme [X]Add-on Sidene [-]Add-on Bake [-]Chip [-]Lakkere speilhus [-]H-profilerte råder [-]Olje catch tank [-]Superflex foringer [-]Vinge på bakruta [X]Turbo vinge [X]Kompressor Horn [-]Refleksplate [X]Stereo anlegg [-]190A Dynamo [X]21mm Stabstag framme [-]Tektylere understell Kom med tilbakemeldinger og ka dokke syns om bilen og ka eg kan gjere bedre for og få ein tøffare bil:) Eg har kappa av fjørene framme so bilen stuker, men bilda er før eg kappa. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Gler meg til å få sjå nokre bilder av bilen. Synst faktisk 850 TITAN felgane er utrulig stilige på 740/760 edit: Elska den bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Bilda snart :P :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 kjempe fin bil , men trenger meir senk framme :) Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 minna meg om granadaen til magnor detta:)(1700hk)hehe jævlig nice bil du har fått de her... men fiks deg nye baklykter;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Baklyktene er fra 90mod 760 - ekstra breie. Dei skal eg ha. Men er på jakt etter refleksplate. Har kappa fjørene framme so den er mye lavara, kan ta nye bilder ein dag det er sol of fint ver. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Deilig bil:) svart 740 er drit pent, da er det liksom ikke feil med chrom lister. Så kjempe bra ut. Bare få senka litt også da. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240kjerra Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Baklyktene er fra 90mod 760 - ekstra breie. Dei skal eg ha. Men er på jakt etter refleksplate. Har kappa fjørene framme so den er mye lavara, kan ta nye bilder ein dag det er sol of fint ver. de 760 baklysa er fine å ha:) inte mange som har de lysa, jeg har på 760'n 90mod vår:) flott bil du har, kanskje litt mere senk framme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hvis jeg var deg hadde jeg fjerna cromelistene i hjulbuene. men pen bil:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Kjempefin bil...liker at mørke biler har mye chrome:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Baklyktene er fra 90mod 760 - ekstra breie. Dei skal eg ha. Men er på jakt etter refleksplate. Da må du nok leite lenge... :) Oss får prøve å lage refleksplate til desse lyktene. Eg skal vertfall gjer eit forsøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Da må du nok leite lenge... :) Oss får prøve å lage refleksplate til desse lyktene. Eg skal vertfall gjer eit forsøk. Det må vi prøve på, hadde vert fint om du tok bilder eller forteller korleis du har tenkt og lage den til. He du fått 90 mod lyktene dine? Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Det må vi prøve på, hadde vert fint om du tok bilder eller forteller korleis du har tenkt og lage den til. He du fått 90 mod lyktene dine? Hentelappen ligg heime. Får hente dei i morgå. :) He begynt så smått på refleksplata, tok ei gammal plate og freste av ca 7cm på kvar side. Sparkla igjen det sporet som er i gamletypen. Har fått den grunna, men må finne meg ein lakk som er lik baklyktene. Kjem meir på min tråd når det skjer noko nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 gah jeg og vil ha Svart Heilskinn Interiør!!! kjenner du noen som har ? :P hehe nydelig bil foresten :D Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 gah jeg og vil ha Svart Heilskinn Interiør!!! kjenner du noen som har ? :P hehe Tror ikkje det er lett og få tak på, eg hadde flaks! Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg