_240_turbo_ Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Nei, de har ikke. VT dekk har heller ikke. Virker som om denne dimensjonen er klin umulig å få tak i, så ender vel opp med felgbytte. Ja det er vell det eneste om det ikke går ann å få dreid noen nye for felger er jo så billige... :D Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 går no vell and å dreie i plast me, sett monge so dreia i det No offence og veldig off topic, men hva er det med sunnmøringer som gjør at de bare klarer skrive på dialekt? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 hehe, da er det vell kanskje like greit å oppsøke et verksted som har dreiebenk... istedet for å sitte her inne på forumet å whine over en fillesak... Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 hehe, da er det vell kanskje like greit å oppsøke et verksted som har dreiebenk... istedet for å sitte her inne på forumet å whine over en fillesak... :word_ms Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Det beste er å holde kjeft når man ikke har noe å bidra med. Og mest sannsynligvis ikke har peiling på hva det handler om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Det beste er å holde kjeft når man ikke har noe å bidra med.Og mest sannsynligvis ikke har peiling på hva det handler om... Og er man stor i kjeften fortjener man å ikke få hjelp..... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Stor i kjeften? Nei. Det jeg blir oppgitt over er innlegg som de 2-3 over. Fillesak? Det rister som bare rakkern i hastigheter over 70. Jeg sitter i Trheim og bilen er i Oslo og ikke min bil. Skal jeg sende mor avgårde på jakt etter dreiebenk og diverse? Neppe.... Har man ikke noe vettugt å si, så er det best å holde kjeft ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 hei igjenn.. beklager det jeg har skrevet over her... nei, faktisk ikke.. det jeg synes er litt rart, er at du som satt i T.heim, med bilen i oslo.. regner med å få hjelp her på datamaskinen.. du sier jof.eks selv at det ikke er noen som har disse ringene for salg. er det ikke like greit å gå rett på sak da ? er så altfor mange herinne som skriver innlegg som: øøøøhh, det er noe galt med bilen min, jeg kan ikke noe(menes da sånne som ikke kan skifte luftfilter osv.) om bil, kan dere bruke mye tid på å forklare meg hvordan jeg skal prøve å fixe problemet.. sånne synes jeg bør bruke verksted... jeg håper du finne senterringer til felgene, da jeg vet at det er en absolutt nødvendighet..:o) Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hvem er importør av Mak her i landet da? Mest sannsynlig at disse har. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Finnes det ikke en yrkesskole der du bor? Lag en arbeidstegning og snakk med en av lærerene. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg snakket med min likoale dekk og felg sjappe, de sa at det var bare å komme med målene så bestiller de det og jeg har det om 7-8 dager og sa at alle dekk og felgforhandlere gjorde det samme og at det ikke skulle være noe problem. Så da skjønner ikke jeg hvor du har vært og spurt... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg