Gå til innhold

Hva er en råner?

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Rdl, du må da ha en god del sinne oppabeidet fra barndommen eller noe, jeg mener du angriper jo alt og alle :/

 

Fatter ikke hva folk har mot rånere egentlig, jeg trekker på smilebåndet hver gang jeg ser en. Anlegget i bilen min tredobbler bilens kjøpesum, men det fordi jeg liker lyd.... Hjemmeanlegget mitt koster 42.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by rdl

et typisk bevis på en tilbakestående nørd bak rattet , altså kalt "Domus Rånikus" på gresk!

 

P8030121.sized.jpg

 

Denne sjukdommen er en pest som smitter de fleste drittunger som får seg lappen og vil forlenge penisen sin blandt de lokale drittungene.

 

Sykdommen kan ikke kureres med mindre føreren blir drept!

dem må utryddes på guds eget vis..

 

Eneste forskjellen mellom han og deg er at han har klistremerkene på INNSIDEN av bilen...

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du er en råner om du kjører bare for å kjøre,da kommer jeg til å bli århundres råner...

 

Ehh HALLO!Hva om jeg liker å kjøre bil,like greit å kjøre en tur med en kompis snakke piss og høre på musikk.Som å sitte hjemme å runke KUK!Nei om man er råner fordi man liker å kjøre bil,ja da står ikke verden til påske:rolleyes:

 

Kjør bil med et smil,og litt stil;)

Go alle som liker å ta seg en stripe!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele 21 baumer i Hondaen, liker å kjøre bil, har svartsota sideruter bak, brutal senking, har noen veninner med nå og da, og jeg står ofte og prater med kompisene mine på Prostnesset (treffplassen for rånerne i Tromsø). Jeg er også temmelig renslig av meg, og ser ikke på meg selv som en råner, men mere som en "over gjennomsnittet bilinteressert ungdom" :)

 

En skikkelig råner skal ha Opel eller Ford med laksetrapp i bakruta, mange wunderbaumer, stort anlegg, soting, senking, flammelakkering osv. etc. Og så må han like fjortisjenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erbe

 

 

Da har du ikke hørt lyden i min bil ;)

 

jo faktisk :) ikkje for å vera frekk.. :) snabla grom lyd i den og, men da slår ikkje sånt.. :) får ikkje ståpels på samme måten av lyden av en bil med turbo og, ikkje minst - innsprøytning..

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

benzin... absolutt ikke hat over noen. har bare det som kalles... EGNE MENINGER:...... dumbæs!

 

du ekje mykje go.. du kjem te å bli en sånn gretten gammal mann so sitte på gamlehjem og e eitrande forbanna på alt og alle so måtte bevega seg. me mindre du får magesår og hjerteinfarkt av datta dar og tar helg snart då..

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår