Gå til innhold

Hva er en råner?

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Orph

Hmm... I og med at mange av mine beste kompiser er 'rånere', kan jeg fortelle et par ting i den sammenheng:

 

Volvo 240 er bilen sendt fra oven ! Den streiker aldri, og når den gjør det, er det alltid pga dårlige deler fra renault, biltema pakninger osv ! Alle, unntatt en av dem kjører 240...

 

Fjortissfaktoren er høy ! Verste er tilfellet der 'lederen', på 20 år er sammen med en på 15... Hun har en veske hvor volvo emblemet er sydd inn !

 

Drikking på parkeringsplassen er dritfett !!!

 

Hører du dem ikke, lukter du dem garantert: Overraskende at de ser noe som helst gjennom rutene sine, pga toppstripe (quicklakk), boksehansker i miniatyr, terninger og wunderbaum og så videre...

 

Rust i kanalen ? Ikke no' problem ! Byggskum og stålplast fikser biffen !

 

VAG er RÆVVA !!! Ber man dem begrunne slike uttalelser, mumler rånere litt for seg selv og går vekk....

 

Jævelig kult med 15" 1000 watts basselement på 1000 watts monoblock, montert inn i kasse lagd av sponplater, uten videre montering i en skranglete 245... Jævelig fin lyd du... NOT !

 

Ole Ivars og andre danseband er bra å danse til når man drikker på parkeringsplasser !

 

 

Misforstå meg rett, mange av disse rånerne er gode venner av meg, men jeg må le når jeg ser hvordan de turer frem Men men, det er jo sånn de liker det ! Uten oppmerksomhet, god eller dårlig, kjeder råneren seg enormt !!

 

Jeg bare lurte på om du kunne få kompisene dine til å stille opp å ta litt bilder jeg. Er litt int. i å se hva du snakker om :D. Rånere stiller lett opp på slikt, iallefall vist det er kompiser av deg ;)

 

Og ja, hvor mange er det snakk om?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Orph

Råner: Som offentligheten ser oss. De grer alle under en kam, og tror alle oss er like.

 

Harry-råner: Som jeg nevnte som har 10 tonn wunderbaum, og drikker på parkeringsplasser

 

Bilgal råner: Er interessert i å ha en så stilren bil som mulig. Tenker mye bil, elsker å skru på morsomme ting, har mange prosjekter i hodet...

 

Ris-råner: Sier seg selv ;)

 

Vel jeg ville vridd litt på det og sagt :

 

Bilgal råner : Er interesert i å mekke og skru men er bevist på hva slags bil han skrur på og er opptatt av hvordan Ola Dunk og kompiser ser på ham og hans bilhobby/lidenskap. Er livredd for å få ett "harry" stempel over seg.

 

Harry råner : Ett utrykk som en bilgal råner ikke liker og iallefall ikke vil bli definert som. Er denne "gruppen" jeg vil definere som har de villeste ideene og som mest sansynlig gjennomfører dem. Er ikke ett must med 10tonn wunderbaums men har gjerne mye rart i bilen ;). Offentligheten ser på alle som "harry rånere" i ordet negative betydning.

 

Ris råner ???? Er det en slik en :

Originally posted by Orph

VAG er RÆVVA !!! Ber man dem begrunne slike uttalelser, mumler rånere litt for seg selv og går vekk....

??

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoMan

Er ikke råner selv om jeg kjøre gammel Volvo 240

 

Har en gammel Volvo 244 GL1979 Modell med følgen data:

 

- Senket, stiver stabilisator stag foran og bak, hvit blinklys, sota ruter 40% bak. breddere dekk en originalt.. NULL Papp tre :), passe stor SUB siden jeg liker lyd... Effektanlegg

 

Men jeg men jeg ikke er noe råner av den grunn...

 

Hvorforer ikke jeg råner..

 

- Ikke vet jeg 100% hvor råne plassen er i Bodø

- Ikke kjøre jeg xxx antall ganger samme vei på 30 min.

- Liker meg best foran PCen

- kjøre kun storsett når skal ha noe med meg hjem ellers går jeg

- Gidder ikke bruke Bensin på tull

 

Kjør volvo 240 for de det er sikker bil, lett å få deler til, god vinter bil vist den har gode pigg dekk....

Er ikke råner selv om jeg kjøre gammel Volvo 240

 

Vel ... ikke for å være stygg men du er egentlig en av disse som er med å å sette en "råner" i en bås som heller mot det negative. I mine øyne er du en råner ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Ris-råner er mer de som liker å ha så mye crap som mulig på bilene sine... Gjerne japsebiler med 1,3l motor og 200kg med styling !

 

Don`t underestimate the power of a 1.3 :cool: :cool:

 

Jeg skal ha en 1.3 med masse mods (både blingbling og wromwrom) :D :D

 

Jeg har ingen problemer med å bli kalt råner jeg ;) Og det er ikke dem som setter deg i bås med Volvoene vist dem ikke spesifiserer dette, det er du selv som gjør ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår