Mr_Ford Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hakla danile den funka ddenna da! sjefl ! part U lol Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Da har jeg tilbrakt helgen i ett verksted og gjort følgende: -Byttet regreim -Byttet alle andre reimer til A/C, servo og dynamo. -Montert popoff mellom innsug og intercooler -Lakkert calippere røde Totalt kostet dette meg røffli rundt 5000 kr., på et vanlig verksted skulle de ha 7400 kr for kunn regreim bytte. Dette frostår jeg egentlig for det tar utrolig mye tid. Her er noen bilder fra helgen: Demontering av fronten er i full gang: Fronten på vei av: Tatt av radiator, A/C radiator og ramma som holder sammen hele fronten: Her satt popoffen før, her sitter også original resirk ventil: Da var alt av reimer tilgjengelig, så med en gang at alt av reimer var slitent så byttet alt dette når jeg først var i gang: Tok en pause fra skruinga og begynte å pusse og lakkere calippere: Alt av reimer på plass så dro til Norsk Bildelsenter (som forresten ikke har all verden av kundeservice) og kjøpte et t-stykke til popoffen samt 2 propper til å tette igjen de gamle hullene: Da var t-stykke på plass etter mye slossing med slanger. Her brukte jeg den gamle returslangen fra original resirk, sørget for å få med teksten der det står VW-Audi osv på slangen: Etter alt var ferdig så begynte jeg å skru alt sammen igjen: FERDIG! Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 hakla danile den funka ddenna da! sjefl ! part U lol Kanskje prøve å være edru neste gang el??:knock: Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Fikk gjort en del den helgen der Daniel! :) Sett noe mer på eksosanlegg da? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 legge inn bilder av fronten etter at vi køla en hel søndag og litt til eller? :) Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hei, hvor mye er denne bilen senka? ser jo perfekt ut :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Hva slaks mål er det på t-stykke til dumpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hei, hvor mye er denne bilen senka? ser jo perfekt ut :D. Hei Den er senket 40/30mm, helt perfekt, ikke for lavt og ikke for høyt. Men et helvete om vinteren med hjul som har standard dim.... er så vidt klaring under motoren da så det er som å kjøre måkebil og du setter deg fast over alt. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hva slaks mål er det på t-stykke til dumpen? Hei Har ikke målene på den, når jeg ringte bildelsenteret så fikk jeg beskjed om at de ikke gadd å måle, men det er 51mm elns som passer perfekt på org intercooler slange. På selve dumpventilstykket så vet jeg ikke målet, men det er ikke stort nokk til å sette dumpen rett på denne. Du må ha en overgang på dumpen til samme dim som t-stykket og så en gummislange imellom. Jeg kappet opp gamle resirk slangen og brukte den som mellomstykke. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 legge inn bilder av fronten etter at vi køla en hel søndag og litt til eller? :) Jepp! Kommer straks. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Forrige helg fikk jeg endelig tid til å montere tåkelys som jeg bestilte på ebay: Demonterte fanger og begynte på montering av innsatsen med netting og hull til linser. Her hjelper Slipstream meg med KLØNETE montering.... Linser festes med kjitt og etterhvert stabiliseringsstag: Etter ufattelig mye om og men så var alt på plass, dette er IKKE plug and play som det ser ut som på nettet. Tror kittet er laget for en helt annen fanger en de som ble solgt i Norge. Etter cirka en dag så synes jeg ene glasset begynte å bli litt gult, så det viste seg at det var en feilprod. på h3 pæra i lykta så hele dritten ble toasta. Og jeg glemte seff å sette på sikring på kursen til lysa... Det gikk som det gikk og alt av ledninger inne i linsa på høyre side hadde smeltet. Så måtte bytte ledninger og pæra så var den fit for fight igjen, men med litt gulere lys på ene siden.... Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Vil ikke kjøpe en ny grill av meg? Tror det hadde gjort seg på bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hei igjen. Du kan ikke ta et bilde av siden av bilen din.. så jeg får sett senken skikkelig? tror jeg jaggu meg kjøper 35/35mm senk jeg, kanksje ifra KW om kvaliteten er bra på de (ikke justerbart). FK har også noen med KONITEC. Men RS-consult er jo såååå treige :P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Bump.. :p. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Har selv noen tilsvarende lykter (In.pro sine for 35i utgaven). Kjører nå med 55w H3 pærer. Vet du om de evt tåler noe mer? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg