SATYR Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Skulle hatt bilder av 940 med ukappede lesjøfors fjærer. Noen som gidder å slenge inn bilde av sin bil? Har lyst på lesjøfors pga TUV, men er litt i tvil. Derfor så spør jeg etter bilder. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Bilder av 940`ne jeg har hatt, begge med lesjøfors. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 sorry, litt ot; men hva slags felger står på 945'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsracer Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 sorry, litt ot; men hva slags felger står på 945'en? ser ut som brock b1 Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belia Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Skulle hatt bilder av 940 med ukappede lesjøfors fjærer.Noen som gidder å slenge inn bilde av sin bil? Har lyst på lesjøfors pga TUV, men er litt i tvil. Derfor så spør jeg etter bilder. På forhånd takk! Jeg har ikke hatt problemer med Biltilsynet eller NAF pga fjører. Jeg kjøpte Lesjøfors 940-fjører for 3-4 år siden. Da var de ikke TUV godkjent, så jeg har ikke papirer på det. Meg bekjent er det ingen forskjell på Lesjøforsfjørene før og etter godkjenningen kom. Poenget var vel at det kosta skjorta å få en godkjenning, så derfor tok det vel litt tid å få det i orden... Husker forresten at det stod TUV-godkjent på emballasjen, men det stemte ikke. Skal få tatt et bilde i morgen og lagt ut. Siter Belia V70 D5 Summum 2005 945 LT LPG 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 ser ut som brock b1 Riktig! Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Takk for det. Noen flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Takk for det. Noen flere? Jeg har Lesjõfors 40-40,men ble rimelig skuffet gitt.Ble jo nesten ikke lavere i hele tatt =/ Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 bare å ta to ringer framme, å 2-3 bak, så er bilen "senka".. forspenn på fjøra er heller ikke noe problem, med bilstein clubsport til 240:p må bare dreie til 2 ringer, noe som kan ordnes via pm om noen trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SATYR Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Jeg har Lesjõfors 40-40,men ble rimelig skuffet gitt.Ble jo nesten ikke lavere i hele tatt =/ Har hørt rykter om senkinga på lesjøfors. Jeg vurderer jamex, men de mangler desverre papirer. Er familiebilen som skal senkes, så det er greit å være på riktig side av loven. Men det er ikke gøy å irritere seg over dårlig senking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg