Gå til innhold

Spacer på 940

Ranger emnet


SSK

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg Compomotive MO 17x8" ET23 til min 940, men forran subber det når jeg svinger litt brått, så jeg må space ut litt, burde vel holde med 3mm ca. Men det jeg lurer på er om spacere fra biltema er greie nok, hvertfall midlertidig, til jeg finner noe annet, så biltema hadde noen på 3mm og 5mm.

 

Meninger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, jeg må ha noe nå så fort så mulig, bare for å få dem ut litt. tenkte jeg sku skru av den ene muttern å se hvor mye gjenger jeg har å gå på, så får jeg se hvor mye jeg spacer ut, men trur det vil holde med 3mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har v70 felger på vinterdekka, og med 43 i innpress må jeg ha 25mm spacer.

 

skulle nesten tro du må ha 5 mm, men? prøvde med 20mm på min og da tok det i fjørbeinet.

 

er forøvrig like spacere å se til på pedersen og manton, men fra sverige er det halv pris.... (+frakt, da)

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit så lenge jeg tar det med ro i svinger osv, så det er ikke så veldig mye som skal til, kosta 29,90 på biltema, så om jeg må kjøpe noen andre, så er det ikke verdens undergang ;)

Så prøver med 3mm i første omgang ;)

 

Jo mer som spaces, jo større er jo sjansen for at bolta blir litt i korteste laget, vil helst slippe å bytte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått noe kast i framdekka etter jeg satte på spacere, spaca 3mm fra biltema, og spacera hadde bra med slingring, men fikk dem så bra som mulig i senter, prøvd å flytte og snu og styre fler ganger nå, men er fortsatt kast.

Kan dette komme pga spacera??

Var ikke noe kast før jeg satte dem på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke jeg får sentrert dem så veldi mye mer en det dem er.

Men biltema var første og beste jeg fikk tak i.

Blir vel til at jeg kjøper noen som er på 5x108 i steden for biltema sine som er universal til alt mulig, når jeg får noe penger igjen :P

Noen som har spacere å anbefalle, åssen er f.eks spacera til Martin's?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår