Gå til innhold

Vårshina Volvo S60

Ranger emnet


Cossyboy

Anbefalte innlegg

Får et par helger sia var jeg å Shina en 2005 Volvo S60 til kundens store begeistring.

 

Huska ikke på å ta bilder av før og under, men har noen få fra nesten ferdig resultat.

 

IMG_2475.jpg

 

IMG_2476.jpg

 

Bileiern med på Final Wipe Off etter at M21 er polert av

IMG_2477.jpg

 

OG her tar eieren en tur rundt bilen etter at all M21 er fjernet. Konklusjonen var at bilen var dobbelt så blankt nå enn etter at han bestilte bilen med skikkelig shine.

IMG_2480.jpg

 

 

Hadde ikke igjen noe strøm på kamera, så får klare oss uten bilder av bilen ferdig med plast/vinyl fornyer, og nyshina sommerhjul i sola...Se om jeg kan få fiksa det etterhvert.

 

Alle produkter som er brukt er Meguiars. Ikke store lakkrense jobben, bare noen parkeringsplassriper, og slikt småtteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble meget blank å pen ja...Så eiern som også er min onkel, hehe, har hatt noen runder rundt bilen etter hver vask å slik etterpå...hehe...Å bilen behandles såklart bare med meguiars produkter nå, og en meget entusiastisk hånd...

 

Brukte M85 kombinert med ull og rødpadd får å ta disse ripene fra parkeringsplasser og ei litt voldsom ripe skyldig en gymbagg som var gnidd langs siden. Utover det var det G100 med gulpute og M80. Farten jeg bruker ligger mellom 4-5, egentlig alldrig prøvd noe kjappere enn det, Men har du noe erfaring med høyere fart Truhaa ?

 

Men får stikke ut igjen å dra av M21`n av en Audi Allroad som jeg har drivi med i dag, så jeg kan kjøre inn neste bil, står 3 biler på timeplanen denne helga, Så nok å henge fingrene i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår