erikrp1 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hei! vurderer sterkt å kjøpe meg et polo 2f prosjekt nå. Planen er først og fremst og skifte motor. Blir nåkk å kjøpe en polo som har en 1,3 liter nå. Det jeg lurer på er om jeg får godkjent en 1,8 16v gti motor fra golf 2? og hva som eventuelt må gjøres. eller om dere har forslag til andre motorer? Starte en prosjekttråd når bilen er i box og prosjektet er i gang:) Takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 det går an å få inn en slik motor med en salzmann ramme.. det er en ny subframe til understellet foran. koster mye penger, og får det ikke godkjent i det hele tatt.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 det går an å få inn en slik motor med en salzmann ramme.. det er en ny subframe til understellet foran. koster mye penger, og får det ikke godkjent i det hele tatt.. Følger jo tuv opp til 300hk på den rammen... Løp og kjøp Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo8v Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Les her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=82698&highlight=salzmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikrp1 Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Har tengt litt på 1,4 16v også! så ser ikke vekk ifra at det blir det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Følger jo tuv opp til 300hk på den rammen...Løp og kjøp gjør det ? faen, da tror jeg mr salzmann får sveise litt emner sammen til banepoloen med tiden.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg