Gå til innhold

Noen som vet av en blå 242 med sjakkrutedekor?

Ranger emnet


Turbojenta

Anbefalte innlegg

Stemmer at jeg eide denne en gang.

Hadde nok sett sine beste dager, men jeg var heldig og fikk solgt den til en god pris. Motoren oset blårøyk og Turbo'n burde vært byttet for lenge siden. Den fusket veldig, men gikk alvorlig bra på sine gode dager:)

Hvis noen i Larviksområde har sett den er dere veldig velkomne til å få tatt noen bilder og legge dem ut her. Jeg solgte den til en ivrig fyr der nede, men fikk høre av noen på forumet at den stod stille uten skilter og forfalt. Han skulle ta bilder, men det kom aldri noen.

 

Her er hvertfall noen fra den gang jeg eide den. 2003 tror jeg.

 

Volvo3.jpg

 

Volvo95.jpg

 

Volvo7.jpg

 

Volvo3-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

se der er den gamle kongeskyssen min ja :)

arti å se hvor den tok veien etter min tid..

noen som virkelig trødde hardt på gassen sommeren 2003 skjønner jeg da, for da jeg solgte i mai/juni 2003 gikk denne motoren som en klokke og hadde gjort det i flere år.. og jeg advarte jo den nye eieren om at motoren aldri hadde blitt hardt kjørt, så han ikke skulle blåse livet ut av den over natta.. men det klarte han tydeligvis å gjøre hvis han solgte den videre allerede samme året og den blårøyk og fusket da du kjøpte den..

Vær glad du fikk en god pris for den Jonaldo :)

 

Håper den som visste hvor bilen er nå og skulle ta bilder kan gjøre det.. Vært artig å visst dens skjebne i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

den har nok sett sine bedre dager. Er forresten jeg som tok dette bildet:

 

242.jpg

 

 

Snakket litt med eieren. Han nektet å selge :(

Fikk kikka litt i motorrommet, spindelvev å grusomt. Den har stått stille de siste åra nå.

 

MEN! Det positive er at den skal pusses opp nå i vinter ifølge eieren :)

 

Har forresten flere bilder av den å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår