niomi Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Jaja, hva gjør jeg nå, da? Varsellampa for eksos begynte å lyse på vei til jobb. Har for øvrig en Astra stasjonsvogn 2001-modell. Så som sagt - hva gjør jeg nå? Må dette fikses med en gang? Hvor mye må jeg påberegne i utgifter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jurgz Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 for eksos? den motor lampa? kan være bare luftfilter da isåfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Varsellampe for eksos? Visste ikke det fantes;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwolfie Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 varsle lampe for eksos? er det egen lambda lampe eller noe? les ut feilkoder;) Siter Mvh.. Gunnar - Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil) - Opel astra g 00mod (bruksbil) - Toyota avensis 05 tte stylet - volvo 240 gl 86 (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2stord Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 er ikkje eget lys for eksos, men eit motor lys som inndikerer at motoren har ein system kode som har innvirkning på utsleppe. Siden bilen din er ein 1.6l, so er nok egr ventilen ein liten synder. Men er jo berre å få lest av kode, so veit du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Kan være katalysatoren som har tatt kvelden Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAM Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 det er nok bare lambdasonden som gir feilindikasjon. Det er bare å kjøre noen dager og hvis det ikke forsvinner må du skifte lambdasonde. Feilkoden er lagret uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg