Gå til innhold

mista lappen etter streetmeet på gardermoen på lørdag

Ranger emnet


2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

haha.. mye morsomt her :p de long distans burnout dekka fra biltema er helt supre! bruker bare dem på volvoene mine :) bergen oslo har jeg ikke klart, men strømstad til strømmen gikk hvertfall helt fint :)

 

Er man så jævla kriminel fordi man sladder?? tror jeg skal bli pedofil og voldta småbarn istede kanskje? :hammer Slipper jo billigere unna for sånt enn burning jo!

 

At jeg er så dum at jeg blir tatt to ganger? er du så smart kanskje da messias?? morra di tørker deg vel i rævva enda sikkert! :fingers: Sivil biler og snute biler som kjører uten lys laaaaangt bak er ikke verdens enkleste å oppdage..

 

og hvor i helvete får dere sentrum fra? første gangen var langt oppi skauen på gardermoen og denne gangen var det på en liten vei på Holmlia. Les: bondeland i oslo.

 

og forelegg og anmeldelser driter jeg i! bare dem ikke tar lappen..

 

Er det mulig å være så barnslig? Det slår meg at du har lagt på minst 10 år når du skrev inn fødselsdatoen din på forumet.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjør du egentlig noe annet enn å disse andre brukere her inne? Mener jeg ikke har sett et eneste innlegg der du har noe særlig positivt/konstruktivt å si. Stort sett bare drittslenging såvidt jeg har sett.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du egentlig noe annet enn å disse andre brukere her inne? Mener jeg ikke har sett et eneste innlegg der du har noe særlig positivt/konstruktivt å si. Stort sett bare drittslenging såvidt jeg har sett.

 

Nå var det kanskje ikke den rette ræva som dreit? :)

 

Det er ikke vondt ment, jeg er bare lei av alle som syter og sutrer over alt mulig rart. Derfor har jeg startet den store tråden for syting og sutring på Stripa, hvor folk kan sutre og syte så mye de orker - da får vi samlet all dritten på ett sted :)

 

Les på Juridisk-forumet, du. Der er det mye positivt/konstruktivt. Dersom folk har et problem, hjelper jeg gjerne, men når det bare er sutring og/eller hvis folk har bestemt seg for svaret før de spør, blir jeg ikke særlig imponert.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker rett og slett helt lam...i øvre del av kroppen. Håper du blir lagt i jern neste gang og sendt langt vekk.

Har selv hatt kompressor matet BMW,Nissan Skyline og Calibra turbo...ikke engang har jeg følt det idiotiske behovet for å "burne" eller "slædde"...hva feiler det slik som deg? hadde jeg sett dette hadde jeg gått bort mot bilen din, spent alt jeg hadde i baksjermen din, dratt deg ut og fortalt deg hva jeg synes om sånn idiot oppførsel. Jeg blir mest provosert av at alt virker som en "spøk" for deg, og "unødvendig" aksjon av politet. ikke virker det som du har lært noe og det virker som du hele tiden prøver å sno deg unna. bruk pæra di neste gang.

 

 

Bor du i snøland og har hatt div bakhjulstrekkbiler å aldri leka på snøen....??

 

Da vil jeg nesten si at du er til fare for andre når du ikke vet hvordan bilen funker når det slepper??

 

å sparke inn bakskjermen til folk er vel muligens ikke sundt for helsa det heller...

 

Neida...Enten er det rein og skjær uflaks trådstarter har hatt eller så har han valgt feil tid og sted...:disco

 

Snart vinter og glatt....

 

GLEDER MEG!:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i snøland og har hatt div bakhjulstrekkbiler å aldri leka på snøen....??

 

Da vil jeg nesten si at du er til fare for andre når du ikke vet hvordan bilen funker når det slepper??

 

å sparke inn bakskjermen til folk er vel muligens ikke sundt for helsa det heller...

 

Neida...Enten er det rein og skjær uflaks trådstarter har hatt eller så har han valgt feil tid og sted...:disco

 

Snart vinter og glatt....

 

GLEDER MEG!:thumb

 

 

haha! hadde ikke lest det innlegget til penguin godt nok merker jeg..

 

sparke til bakkjermen min og dra meg ut av bilen pga en sladd? HVERSÅGOD og gjør det i fremtiden så skal du se hvor trynet ditt blir trykka ned hen! langt ned i asfalten vil jeg tippe med noen knuste kneskåler el lign.. er du snut kanskje? hva gjør du den dagen du får ufrivilig sladd på bilen? roper mamma og kjører av veien fordi du ikke har peiling på hvordan bilen oppfører seg..

 

Bead-lock er SJEF! :) snart vinter å glatt og da skal vi ut å leke! :) pass deg for penguin da! kan hende han tar seg en tur ned og sparker til bakskjermen din fordi du sladder :p

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penguin sier han har skyline! var vist en R33 Gts med automat! EID! kjører konebil og kjører vel som en kjerring og da sikkert.. jeg er hvertfall verdens største idjot som sladder!

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du egentlig noe annet enn å disse andre brukere her inne? Mener jeg ikke har sett et eneste innlegg der du har noe særlig positivt/konstruktivt å si. Stort sett bare drittslenging såvidt jeg har sett.

 

jaja mr fersk på forumet.. her inni denne tråden sier bare folk masse piss så da føler jeg for akkurat det samme :drunk: blir ikke no klokere akkurat :drunk: :drunk: :drunk: har aldri sagt no dritt til noen som helst på forumet, og du gjerne ta en titt gjennom alle trådene og 1000 postene mine og se om du finner no.. Lykke til!

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du egentlig?

 

hmm.. 12,5 + moms = kan ikke matte! fordi jeg er jo så dum å blir tatt for sladding 2 ganger! og jeg er jo så dum som ikke sjekker at snuten er i nærheten! Smarten!

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da lappen... :biker

 

haha.. har lappen jeg og :) bare midlertidig beslaglagt av snuten :P så har jeg hørt rykter om at tråsykkel drar damer :p haha.. jeg kjøpte meg hvertfall en R33 gts-t med manuel gir..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da lappen... :biker

 

ja... å så?

 

Uflaks...kaller vi det...

 

Sladda og herja og børna i 16 år nå UTEN å miste lappen, men mulig en tenker litt på tid og sted...:heyyou:

 

å for å trekke på ytligere på de med bakrus fra kjøreskolen eller hva dere nå enn måtte være bitt av...:D

 

 

For de som VIL leke på snøen i år...:disco

 

http://www.vinterbilscupen.se/

 

Norsk utgave kan plutselig komme...:thumb

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det kanskje ikke den rette ræva som dreit? :)

 

Det er ikke vondt ment, jeg er bare lei av alle som syter og sutrer over alt mulig rart. Derfor har jeg startet den store tråden for syting og sutring på Stripa, hvor folk kan sutre og syte så mye de orker - da får vi samlet all dritten på ett sted :)

 

Les på Juridisk-forumet, du. Der er det mye positivt/konstruktivt. Dersom folk har et problem, hjelper jeg gjerne, men når det bare er sutring og/eller hvis folk har bestemt seg for svaret før de spør, blir jeg ikke særlig imponert.

 

Ok. Får sjekke juridisk. Har bare fått inntrykk av at det stort sett har vært litt sånn ''Du er en jævla idiot som sladder... Tosk'' Og det var det... Har virka som mer dritslenging enn konstruktiv kritikk, men nå vet jo ikke jeg alt og folk har forskjellige måter å si ting på

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår