Gå til innhold

BMW 850i på Sortland (Bilder)

Ranger emnet


Gjest

Anbefalte innlegg

Møtte på denne perlen i går. Snakka med fyren som hadde den, fikk tilogmed lov til og sitte inni den. :P

 

Herregud for en bil, å herregud for en lyd. :)

 

Almestad133.jpg

Almestad132.jpg

Almestad131.jpg

Almestad130.jpg

Almestad129.jpg

Almestad128.jpg

Almestad127.jpg

Almestad126.jpg

Almestad125.jpg

 

Rå bil. Han hadde vist henta den i sverige, tingen gikk på prøveskilter, som jeg fikk streng beskjed om å ikke ta bilder av :P

 

Jævla grei fyr, snakka lenge med han om bilen og diverse annet. V12ern til bmw er RÅ.

 

Hadde bare mobilen med meg, så bildene er ikke av noe særlig kvalitet. Men det overlever vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil, kledde ikke vinga men ellers deilig bil :D

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi va dritfin den! BMW 850 har en av de finaste vippelysan som finnes... bære slått av NSX ;) fint at man får litt sånne bila i vesteråln å:)

 

Det gikk vel en svart 850i her på sortland for en stund siden. Faren til en gammel kompis av meg som hadde den. Om den går her enda, er uvist.

 

Og det begynner jo og komme noen ganske heftige biler hit nå. Jeg er ikke så begeistra for japsebiler, men vi har jo en del ville biler. Impreza WRX STi, Nissan 300ZX, 200SX for og nevne noen. Og frantzen brødrene har jo tatt inn det meste av råskap hit. Lambo Gallardo, Mercedes SLR osv osv.

 

Snakka en god stund med fyren som hadde den, han hadde vist en ganske så strøken Audi 200 V8 som han skulle selge. Jeg har sett den i sentrum et par ganger, milde skaper den er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at han fikk bilen billig pga av noen småfeil, og at hele "driten" skulle opplakkeres. Ikke det peneste eksemplaret jeg har sett, men når han får den opplakkert å satt på andre felger, så snakker vi.

 

Oyrein: Hvilken bil? Jeg har hørt noen rykter om at det gikk en 240 med v12 i øksnes en plass, men jeg trodde det var bare tullprat. Den skulle vist være bredda med 25CM på HVER side? :hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at han fikk bilen billig pga av noen småfeil, og at hele "driten" skulle opplakkeres. Ikke det peneste eksemplaret jeg har sett, men når han får den opplakkert å satt på andre felger, så snakker vi.

 

Oyrein: Hvilken bil? Jeg har hørt noen rykter om at det gikk en 240 med v12 i øksnes en plass, men jeg trodde det var bare tullprat. Den skulle vist være bredda med 25CM på HVER side? :hvaskjera

 

mene d ska være en 750 som går på myre, jævla fin en... d går nu 2 850 på sland en svart å den røde, så den i helga, me prøve skilt jah, syns ikke den røde va så fin, pga felger osv...

bilbelte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sattan du ekke flink å ta bilda :D

 

men det skal sies att den blei observert å holder til i sigerfjord ;)

 

fyrn var meget hyggelig, å han klaga selv på lakken å felga, hadde vist leita fram noen mage eika bbs felger med litt god kant på, å kommer de å lakkering da snakke vi :D

 

audien du snakke om er meget meget pen.. var vel 90 k han snakka om å ta for den...

 

å vi har nok meir bila enn det her på sortland, må jo ikke glemme alle de naice amcaran som går her :D

Sjekk ut prosjekte mitt...

http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=3629

alle komentarer er hjertelig velkommen ;)

 

[X] 1994 Nissan Primera (p10) sr20de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår