Gå til innhold

min volvo 940 turbo

Ranger emnet


volvoboy-940

Anbefalte innlegg

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heihei=) pen bil du har...

 

karmøy ja... er den i haugesund en gang i blandt eller?

 

takk takk jo eg jobbe på laastad & co i haugesund så eg e i by'n kver dag me an nesten:P for ikkje snakka om i helgene då e eg masse i by'n;) mn akkuratt nå står bilen i ro ijenn holle på å bytta noen simmeringar på veiv å oljepumpa. så deformerte den eine seg når eg sko donka an på plass så d blir nok kje kjøring før tirsdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Hvor har du kjøpt Støtfangern forran? :D

 

har ikke kjøpt den:P den sto på bilen da jeg fikk den :-) er en orginal volvo 740 styling front fra 1990 ;) vurderer og bytte den ut med en 850 t5-r fanger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personen som eigde denne bilen dø inatt etter kollisjon med bilen.

 

ulykken skjedde rundt 8tiå igår, han dø rundt 4 inatt.

 

Alle minner til Dag Einar, du var ein go venn! R.I.P

 

:(

 

http://www.h-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080430/NYHET/209580959/1010/AKTUELT#

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R.I.P dag einar...

 

du va ein goe venn...

 

huske alle dei sprøe tingå me jore ilag.....

på skulen...å ittepå

 

alle gongene me tok stripå i byen, å låg bredt forbi alle kvinnfolkå så smilte å lo å sunst d va d stiligaste di hadde sitt...hehe..d va tider...

 

du så sko skaffa meg billige deler sjå Laastad å Co...å eg skaffa deg billige deler på mekonomen...hehe....oplegge me hadde...

 

jaja, glømme deg aldri vettu..:) håpe du har d godt der du e nå...me Volvo jakkå å capsen, og bestakloggjene på...:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår