Gå til innhold

Min Volvo!

Ranger emnet


Anders D

Anbefalte innlegg

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk dem sendt til et postkontor i sverige som er nær der jeg bor så jeg bare kjører over grensa for å hente dem. må passe meg for tollen på turen hjem da:p men må vente litt for de må bestille opp flere før de kunne sende til meg. så får vel bruke v70 felgene fram til da tenker jeg:)

 

Hei... Det hadde jeg tenkt å gjøre også.. Men hva skal du skrive på mottaker osv da?

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

 

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo om det du sitter her å sier, men fjærene er bare en prøve å inntil vidre nå. kapping av fjærene er like galt som å varme, de kan knekke like fort de. dette er bare en middeltidlig løstning før det blir noe nytt senere:)

 

M.V.H

Anders D

We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skal bestille over nettet, hva fyller jeg ut? Tenkte jeg skulle sende til strømstad

 

hvis du skal bestille fra sverige og hente i Strømstad må du få delene sendt til postkontoret i Strømstad med ditt navn. få de som du kjøper delene av til å sende de "post restante" dit. det har jeg gjort flere ganger selv...

 

ellers kan du jo bare ta kontakt med firmaet du bestiller av, de kan nok hjelpe deg på veg kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo om det du sitter her å sier, men fjærene er bare en prøve å inntil vidre nå. kapping av fjærene er like galt som å varme, de kan knekke like fort de. dette er bare en middeltidlig løstning før det blir noe nytt senere:)

 

M.V.H

Anders D

 

forstår jo når du sier dette, at du IKKE veit hva "jeg sitter her og sier" kapper du fjæra, KAN du få problemer med at den hopper ut og sånn, om en ikke korter tilsvarende på demper, og helst fikser litt på vinklene under på staga. men det å varme fjøra, er ca det dummeste en kan gjøre. blir du stoppa av bt og de ser de fjørene, tror du virkelig de bare vil si hmh vinningene stemmer jo så bare kjør videre?

 

menmen, for min del kan du gjøre som du vil, ikke mitt problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen går med originale 940 skjermer og originalt 940 panser. Fronten er STCC inspirert og levert av JMS i Sverige (dårlig kvalitet og passform) Ble montert av første eier (før meg). Med andre ord er skjermene modifisert slik at 960 blinklysene passer pga det er laget nye fester for skjermen i nedre kant, + egne fester til hovedlyktene. Ombyggingen er "grei nok" men den hadde jo vært grommere med langpanser og org skjermer (disse har en annen skjembue) Dette er derimot en billigere konvertering til 960 front.

 

EDIT: Ser du skriver at den har T5 motor Anders, For å være pirkete er dette en ren R motor med steg 3 trim fra BSR (+ en 3 toms racecat fra catco) Den ble av praktiske grunner vist og godkjent som en T5 ombygging på biltilsynet. :yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår