BurnPr00f Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Blei jo med litt mangler nesten en V90 detta:) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Jeg fikk dem sendt til et postkontor i sverige som er nær der jeg bor så jeg bare kjører over grensa for å hente dem. må passe meg for tollen på turen hjem da:p men må vente litt for de må bestille opp flere før de kunne sende til meg. så får vel bruke v70 felgene fram til da tenker jeg:) Hei... Det hadde jeg tenkt å gjøre også.. Men hva skal du skrive på mottaker osv da? Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders D Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Hei... Det hadde jeg tenkt å gjøre også.. Men hva skal du skrive på mottaker osv da? Bare å skrive navnet ditt der det:) Siter We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders D Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Blei jo med litt mangler nesten en V90 detta:) Nesten;) Siter We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Da jeg skal bestille over nettet, hva fyller jeg ut? Tenkte jeg skulle sende til strømstad Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders D Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 jeg ringte dit jeg så det vet jeg ikke:S Siter We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 må få si en ting, J Æ V L A bra sjørøver triks å varme fjøra! for det første, blir fort ikke like høye, for det andre, veit du hva som skjer med oppvarma fjørstål? det blir akkurat som stratos, og knekker før du vet ordet av det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders D Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Jeg vet jo om det du sitter her å sier, men fjærene er bare en prøve å inntil vidre nå. kapping av fjærene er like galt som å varme, de kan knekke like fort de. dette er bare en middeltidlig løstning før det blir noe nytt senere:) M.V.H Anders D Siter We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Da jeg skal bestille over nettet, hva fyller jeg ut? Tenkte jeg skulle sende til strømstad hvis du skal bestille fra sverige og hente i Strømstad må du få delene sendt til postkontoret i Strømstad med ditt navn. få de som du kjøper delene av til å sende de "post restante" dit. det har jeg gjort flere ganger selv... ellers kan du jo bare ta kontakt med firmaet du bestiller av, de kan nok hjelpe deg på veg kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Jeg vet jo om det du sitter her å sier, men fjærene er bare en prøve å inntil vidre nå. kapping av fjærene er like galt som å varme, de kan knekke like fort de. dette er bare en middeltidlig løstning før det blir noe nytt senere:) M.V.H Anders D forstår jo når du sier dette, at du IKKE veit hva "jeg sitter her og sier" kapper du fjæra, KAN du få problemer med at den hopper ut og sånn, om en ikke korter tilsvarende på demper, og helst fikser litt på vinklene under på staga. men det å varme fjøra, er ca det dummeste en kan gjøre. blir du stoppa av bt og de ser de fjørene, tror du virkelig de bare vil si hmh vinningene stemmer jo så bare kjør videre? menmen, for min del kan du gjøre som du vil, ikke mitt problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders D Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Det har jeg ikke sakt da, men ville prøve noe annet en kappafjærene så fikk en kompis til å varme, mye varmafjærer der jeg kommer ifra.. vet at det ikke er det lureste man gjør så ta det med ro:) Siter We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Kan du forklarer litt bedre hva som er gjort med skjermene? Pen bil forresten:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 -Skjermene? -Er jo ikke no triks å få S/V90-skjermer+front til å passe på en gammal 700-serie da. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 -Skjermene? -Er jo ikke no triks å få S/V90-skjermer+front til å passe på en gammal 700-serie da. Må jo bygge om skjermene i overkant... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
945 Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Denne bilen går med originale 940 skjermer og originalt 940 panser. Fronten er STCC inspirert og levert av JMS i Sverige (dårlig kvalitet og passform) Ble montert av første eier (før meg). Med andre ord er skjermene modifisert slik at 960 blinklysene passer pga det er laget nye fester for skjermen i nedre kant, + egne fester til hovedlyktene. Ombyggingen er "grei nok" men den hadde jo vært grommere med langpanser og org skjermer (disse har en annen skjembue) Dette er derimot en billigere konvertering til 960 front. EDIT: Ser du skriver at den har T5 motor Anders, For å være pirkete er dette en ren R motor med steg 3 trim fra BSR (+ en 3 toms racecat fra catco) Den ble av praktiske grunner vist og godkjent som en T5 ombygging på biltilsynet. :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg