aired Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hei har en 1977 Polo Ls som jeg kjøpte senkesett til hos nordisk felgimport. Ved montering viste det seg at øvre diameter på fjæra var mindre en orginalt. Ringte idag nordisk felgimport og fikk vite at jeg måtte kjøpe øvre fjærskål med mindre diameter, og dette skulle være orginal vw del... Dette kunne de jo opplyst om i annonsen eller ved salg, men men, gjort er gjort.. Noen som vet HVA slags fjærskål jeg må ha, evt fra hva slags årsmodell, type ol. Også om noen vet hvor man kan få kjøpt kortere dempere til denne bilen.. Mvh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Du må bruke fjærbeinslager fra polo 86c(83-94)da passer det, 300,- på mekonomen ca;) lykke til:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aired Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 takk takk... Skal reise å bestille nå.. Mvh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 send mail til post@raceland.no han har kortere dempere.. de jeg kjører med på min 77 derby.. trenger du noe andre deler, så ta kontakt, har en delebil pluss et lager medd deler.. begynner å bli sjeldne disse bilene nå :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Må kjøpe øvre fjærskål ja.. Kun vw som har denne delen ja.. Fjærbeinslager som gallagher snakker om er også veeldig greit å skifte når man først er i gang Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Sa jeg feil jeg nå da eller, Turbopolo? Lageret sitter jo i den øvre skåla.. Og man får ikke kjøpt det løst, den prisen bør jo gi deg skålene også, eller? :) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Er vel fjærskåla under fjærbeinslageret som må kjøpes på vag, fjærbeinslageret selges andre steder, men lønner seg å bytte det samtidig som er nevnt tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aired Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Takk for svar.. Og her snakker vi fortsatt om fjærskål fra samme modell som nevt ovenfor...? 86c 83-94mod..... Mvh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 yepp Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aired Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Takker for alle svar, og bilder av dere som har sendt. Prøvde å sette inn et bilde av min bil, men med mine pc kunnskaper, så gikk det til helvete.. Mvh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Må du bytte fjørskål både fremme og bak? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aired Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Nei, bak passet det. der var det standar. Mvh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aired Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 noen som kan anbefale et sted hvor jeg kan kjøpe gule koni til min polo, til en hyggelig pris ? Mvh Håvard 95200210 Gjøvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 ebay.de Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Rodin har greie priser på Koni siden dem er importør. Ellers så har jeg 2 stykk framdempere liggende. 60mm rebound og med hardhetsjustering. gått 2000km ca kan bli dine for 1500kr Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg