Gå til innhold

Dusør Kr:10000;-!!!

Ranger emnet


Bad Man

Anbefalte innlegg

Originally posted by DADA

ER DERE KLAR OVER MYE DET KOSTER Å BYGGE BILEN SÅNN'

MYE TID OG STORE SUMMER. FRA ORG TIL NOE RÅTT!

 

hvorfor vil du egentlig selge den når du så og si har lagt sjela di i den? man blir jo glad i en slik bil vel? :)

[x] VW Caddy 1.4i 03'

[ ] VW Caddy 1.4i 03'

[ ] BMW 318i E30 84'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by DADA

ER DERE KLAR OVER MYE DET KOSTER Å BYGGE BILEN SÅNN'

MYE TID OG STORE SUMMER. FRA ORG TIL NOE RÅTT!

 

Det er ikke spørsmålet.

Spørsålet er om du vet at det er et utrolige lite marked du prøver å finne frem til.

 

MEN du kan jo finne en hvis du er meget meget meget heldig!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DADA

ER DERE KLAR OVER MYE DET KOSTER Å BYGGE BILEN SÅNN'

MYE TID OG STORE SUMMER. FRA ORG TIL NOE RÅTT!

 

Yepp, men se min tidligere post da. Det er omtrent umulig å f.eks få lån til den, du får ikke igjen omtrent noe på forsikringen...

 

Du får en 2003 modell A4 for den samme prisen, 2001 S4 osv.....

Kjøper heller en 7 år nyere bil de fleste......

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna bilen er rå. Slutt å mas på gutten. Han har bygd den helt om og skal nå selge.

 

Ikke kom her å si han ikke får solgt den.

 

Det sier dem alle, jeg hadde før corsa gsi, som drakk olje. Måtte fylle på HVER KVELD etter 5mils kjøring.

 

Den fikk jeg solgt for 75000,- Alle sa, pøh, er du heldig får du 50 tusen. Ingen kjøper en corsa til den prisen med slik motor.

 

MEN holla hopsann sa morra tel per stubbe. Den ble solgt.

 

Konklusjon, Denna bilen blir solgt for 350.000,-.

 

Hadde jeg skullt hatt audi hadde jeg kjøpt denne..

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at han får solgt bilen for 350 000. men da er kjøperen heilt tullete. 350.000 kr er mye penger for en 96/97(Bestem deg nå hvilken årsmodell det er, enten 96 eller 97!!!!!)

 

ps. synes det er tragisk å kjøpe en ferdig stylet bil, skal du ha styling så skal du gjøre det selv.

 

ville forventet ca 250.000-270.000 for den bilen. passelig pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DADA

Sett dere ned og regn ut hvor mye ditt og datt koster, så ender dere opp med en ganske STOOOOR sum uansett hvilken bil dere bygger.denne er til deg som ringer fra hemmelig nr:mad:

kun seriøse ........takker på forhånd:cool:

 

Det hjelper fint lite at bilen er påkostet en formue i alskens styling, seter, matter, dekor etc etc etc. Helheten kan, dersom du treffer rette kjøperen, trekke prisen noe opp, men i de fleste tilfeller gjør bare styling markedet mindre.

 

 

Hvis jeg setter meg ned og regner ut hvor mange penger jeg har brukt på Volvo 360'n min så blir ikke det lite det heller, men det betyr ikke at den er verdt mer en vrakpanten for det..... Dette er selvfølgelig satt på spissen, men å tro at du får 200.000,- over listepris for en bil, er jo som å tro på julenissen, uansett hvor mye du har kostet på den i produkter fra foliatec og knæsje seter.

 

En høy, men realistisk pris for bilen din ville ligget et sted mellom 200k og 220k, spesielt med tanke på at den har gått 150.000 km

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å koste på biler så sinnsykt mye, er at de folka som faktisk har peiling på hva dette er verdt osv. er en LITEN del av bilmarkedet. Så da blir det vanskelig å selge...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DADA

Sett dere ned og regn ut hvor mye ditt og datt koster, så ender dere opp med en ganske STOOOOR sum uansett hvilken bil dere bygger.denne er til deg som ringer fra hemmelig nr:mad:

kun seriøse ........takker på forhånd:cool:

 

 

Bora'en min var kosta på over 200' fra den var ny....Listepris ny var vel ca 230' og jeg kosta på den 40'-50'.

Hadde den vært verdt 470' eller noe da.... :rolleyes:

 

Hva kosta A4'en ny a?

Hjelper ikke å koste på noe sånt så mye, folk gidder ikke kjøpe noe som er kosta på så mye når de heller kan kjøpe en orginal bil og kjøpe på den det de liker selv og ende opp med den samme totalsummen.. :rolleyes:

Skal man kjøpe en ferdig stylet bil så er det fordi det er billigere enn å gjøre alt selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

 

Bora'en min var kosta på over 200' fra den var ny....Listepris ny var vel ca 230' og jeg kosta på den 40'-50'.

Hadde den vært verdt 470' eller noe da.... :rolleyes:

 

Hva kosta A4'en ny a?

Hjelper ikke å koste på noe sånt så mye, folk gidder ikke kjøpe noe som er kosta på så mye når de heller kan kjøpe en orginal bil og kjøpe på den det de liker selv og ende opp med den samme totalsummen.. :rolleyes:

Skal man kjøpe en ferdig stylet bil så er det fordi det er billigere enn å gjøre alt selv....

du er enig i total summen,det er bra.klart det er billigere å kjøpe ferdig bil spesielt er bil som denne.350k er mulig for en bil som er kosta på hue å ræva.seriøst bygget.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår