Gå til innhold

Dusør Kr:10000;-!!!

Ranger emnet


Bad Man

Anbefalte innlegg

Originally posted by Baldrick

 

Til de grader strøken bil det der. Det som trekker den litt ned er interiør og at det ikke er Quattro. Men tror uansett at han får store problem med å få 295' for den selv om jeg mye heller villle betalt det enn 350 for "Wildtoy";)

 

Er den helt "vanlig" inni eller? Og Quattro er et must på gromme Audier. :rolleyes:

Men at alt er godkjent trekker opp en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

 

Er den helt "vanlig" inni eller? Og Quattro er et must på gromme Audier. :rolleyes:

Men at alt er godkjent trekker opp en del.

 

Desverre helt vanlig interiør ja, ikke skinn, Recaro eller noe spesielt.... Stereoanlegget er riktignok pent montert, men utover det var den helt ordinær når jeg så den.

 

Men finishen utvendig på bilen er helt rå! Stiller i en helt annen klasse enn f.eks. de "RS4 stylede" bilene til Berg osv, men det skulle jo bare mangle siden den har gått som demobil for Seidl og også er bygd av dem! Breddinga gjør den bare helrå, og de hjula fyller hjulbuene perfekt:)

 

Sklir foresten kanskje litt ut denne tråden:rolleyes:

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Er den helt "vanlig" inni eller? Og Quattro er et must på gromme Audier. :rolleyes:

Men at alt er godkjent trekker opp en del.

 

Så den på bilexpo her i Bergen i helgen. Var nok helt vanlig inni ja. Men den frontmonterte intercooleren på den bilen er rå. Liker også at det er orginale RS4 speil på den. Ser mye bedre ut en kromdekslene til inPro. Koster litt mer og da...:D

 

http://www.evo.no/a4/imagepages/image7.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også lure litt her..

 

.. denne mannen skryter da av steg tre og byttet turbo.. men hvor mange hester er det i den..!? Er det papirer på dette fra en ok bremsing..!? Vet at mange strekker seg langt for å betale for en bra bil med BRA motor..

 

jeg har da kostet på haugen min sikkert samme som den kostet, men får jeg igjen det, dør jeg av glede eller noe slikt..! Man burde tenke på at andre mennesker gir FULL FAEN i hvor mye du har jobbet med bilen, hvor mange negler du har brukket på dette "gromme" bygget, osv.. de vil bare ha mest mulig bil, for minst mulig penger.. pluss at de fleste som styler biler idag, betaler vel neppe den prisen som står på prislappen..!? Som |rdl| skrev, at det var felger til 40-50k.. du har vel ikke betalt så mye for 4 felger og forventer å få igjen samme..!?!?

 

.. men det jeg lurte på.. hvor mye hester..!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Assman

Som |rdl| skrev, at det var felger til 40-50k.. du har vel ikke betalt så mye for 4 felger og forventer å få igjen samme..!?!?

Prisene mange oppgir på felger er helt på viddene. Her i byen er det omtrent umulig å få så dyre felger, i normale dimensjoner, med mindre man blir lurt trill rundt. Dersom man betaler over 30k for et sett felger har man enten ikke fått normale prosenter, ellers så må de vel omtrent være dandert med diamanter.

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

han må jo regne med at det blir skrivd litt om bilen da.dette er jo en salgsanonnse i et bilforum,ikke motorbørsen eller noe annet reint annonse blad:mad:

 

 

helt enig.........

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være motbydelig men kan du dokumentere utgiftene dine?med så astronomiske summer burde det være mere grom deler.ps.kjøpte like felger til a8 min i 19" m dekk nytt og det kom på 15800.-

skulle nok klart og bygge tilsvarende bil for 220k inkl innkjøp av bil.

som sagt.ikke motbydlighet,men realitet

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

ikke for å være motbydelig men kan du dokumentere utgiftene dine?med så astronomiske summer burde det være mere grom deler.ps.kjøpte like felger til a8 min i 19" m dekk nytt og det kom på 15800.-

skulle nok klart og bygge tilsvarende bil for 220k inkl innkjøp av bil.

som sagt.ikke motbydlighet,men realitet

 

mvh

kan du si meg hvor du har kjøpt de felga.etter det jeg vet så er det bare meg og en til som har de felga.mania racing felger med "diamanter"m/yokohama avs .i 19" m/235/35-19.til 15800.- høres latterlig ut.:cool:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår