Gå til innhold

Dusør Kr:10000;-!!!

Ranger emnet


Bad Man

Anbefalte innlegg

Tror nok han får solgt bilen jeg, hvis han er heldig og treffer den rette kjøperen!

Er vel ikke akkurat meninga at det er "mannen i gata" som skal kjøpe den heller ??

Er vel heller en person som vet å sette pris på denslags bygge og vet hva det koster! Og dessuten ikke har pengeproblemer;), men kjøper den fordi den er spesiell og unik ikke fordi han ser etter en A4 stasjonsvogn..

 

Autofil omtalen kan nok sprite opp salget litt tror jeg..

Har du fått de til å skrive at bilen er til salgs eller ??

 

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 167
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by DADA

kan du si meg hvor du har kjøpt de felga.etter det jeg vet så er det bare meg og en til som har de felga.mania racing felger med "diamanter"m/yokohama avs .i 19" m/235/35-19.til 15800.- høres latterlig ut.:cool:

 

jeg kjøpte felgene hos tire trade.de tok de inn fra england.

var kanskje litt teit av meg å nevne prisen min med tanke på at jeg hadde billigere dekk(falken) men vil fremheve at jeg er ikke noen verdensmester men har bygd mye bil.i snart 12 år og skifter bil 2 ganger i året og står fortsatt ved at jeg ønsker svar på om du kan dokumentere utgiftene.

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

 

jeg kjøpte felgene hos tire trade.de tok de inn fra england.

var kanskje litt teit av meg å nevne prisen min med tanke på at jeg hadde billigere dekk(falken) men vil fremheve at jeg er ikke noen verdensmester men har bygd mye bil.i snart 12 år og skifter bil 2 ganger i året og står fortsatt ved at jeg ønsker svar på om du kan dokumentere utgiftene.

 

mvh

 

Har de noen nettside? Vil ha nye felger til sommeren, men sliter litt med å finne noen jeg liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke være så snille og la denne SALGS ANNONSEN være en salgs annonse? ;)

 

Spar oss for alt mulig bullshit. La han selge bilen. Makan... :rolleyes:

 

Og nei.... dere trenger ikke svare på dette! Da blir det enda mere off topic.

 

Salgs annonse.... ikke "hei.... jeg kan finne billigere bil/hjul/stereo" annonse.

 

Asim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

posten du akkurat slettet fra meg var et serriøst spørsmål.makan til sensur piss!!!!!:mad:

 

skal folk betale penger for at dette forumet skal klare seg også skal dere bestemme hva som blir skrevet?

 

For meg virket det som et sarkastisk innlegg der du prøvde å latterlig gjøre han sin pris på felgene. Husk vi bor i norge ikke i england.

 

Uansett... dette er som sagt en salgs annonse. IKKE som jeg beskrev tidligere enn annonse der folk skal vise at de finner alt så mye billigere andre steder eller hva de synes om bilen.

 

Hvor vanskelig er det å forstå det?

 

Men back til topic! Dette er ferdig diskutert. Nå ødelegger vi denne SALGSannonsen enda mere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår